donderdag 24 juni 2010

Congratulations (winnaars wedstrijd Aardbeienmeisje)

Hallo bloglezers,
deze kaart is voor de winnaars van mijn blogwedstrijd.
Ik heb de inzendingen voor de wedstrijd bekeken en zoals dat meestal het geval is, was het moeilijk de winnaar te kiezen. Daarom heb ik besloten niet een, maar drie inzendingen te belonen met een prijsje. Ze krijgen van Copic een Refill en een Sketch Marker. Hier zij de winnaars en hun kaarten.
Proficiat Karin, Jannie en Mary, willen jullie mij een mailtje sturen met jullie adres, dan stuur ik jullie een lijstje waaruit jullie mogen kiezen. Mail naar: Copic@telfort.nl
 De kaart die ik gemaakt heb is gemaakt met een stempel van Penny Johnson, het papier is van GCD en heet Ella Bella, prachtig papier, sommige met een glansopdruk en in blauw/bruin, een van mijn favoriete kleurcombinaties.De blauwe ornamentjes achter het stempelplaatje zijn gemaakt met de Martha Stewart hoekpons, die ik ook op de hoeken heb gebruikt. In een van mijn vorige berichten heb ik jullie de link gegeven naar de weblog van Becca  Feeken, zij laat zien hoe je dat doet. De hotfixsteentjes heb ik met B45 op kleur gebracht. Op onderstaande afbeelding staan de gebruikte Copic Markers vermeld.

Ben nog druk bezig met meer digitale bloemenstempels, probeer de maat te matchen met o.a. ovale nestabilities. Houd mijn blog maar in de gaten, ze komen binnenkort weer als download beschikbaar.
Nu lekker slapen en morgen weer fijn voetbal kijken.
groet Diny

16 opmerkingen:

anita01 zei

Hai Diny,

Wat ben je er toch een kei in meid, heb genoten bij je....Slaap lekker met warme groetjes,
Anita.

Het zonnetje in huis zei

Heel mooie kaart weer!!

En proficiat aan de winnende meiden van de aardbeiwedstrijd!!

Groetjes, Jaimie

Karin zei

Je kaartje is weer schitterend Diny!

Wat een eer dat ik samen met Jannie en Mary een prijs heb gewonnen bij je aardbeienwedstrijd!
Dames Gefeliciteerd!!

Ik heb je mijn gegevens doorgemaild.

Dank je wel voor deze leuke challenge!

Gr. Karin van Belkom

Jannie van der Zwan zei

Hoi Diny

Wat leuk dat ik gewonnen heb zeg ben helemaal happy en Karin en Mary ook jullie gefeliciteerd met jullie mooie winnende kaart.

En Diny kaart ziet er zoals gewoonlijk weer super mooi uit!
En ik hou je blog zeker in de gaten voor de bloemen :D;)

Groetjes Jannie

Wendy ten Hove zei

Hoi Diny,

Ha ha, jawel, vanavond weer lekker voetbal kijken, wordt alles gedurende de dag weer helemaal oranje, ha ha, leuk altijd!!
Wat een mooie kaarten zijn er binnen gekomen voor de wedstrijd, super! De onderste kaart is mijn persoonlijk favoriet van deze drie, maar lijkt me zoooo moeilijk om uit zoiets een winnaar te kiezen! Echt niet makkelijk!
Leuke kaart heb je gemaakt! Heel mooi ingekleurd, deze super leuke stempel, ik vind het een prachtige kaart!

Zonnige groetjes en fijne wedstrijd vanavond!
Wendy

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd meiden, jullie kaarten zijn schitterend.
diny je hebt een beauty van een kaart gemaakt meis
liefs angelique

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

prachtige kaart Diny, en ik vind dit ook altijd een schitterende combi van kleuren, en voor de winnaars van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie kaart is dit Diny.
Je bent echt briljant in het inkleuren en kleuren combinaties.
Het is een lust om naar je kaartjes te kijken.

Groetjes Jannie.

DesignwithJP zei

meiden gefeliciteerd met jullie prijs en Diny de kaart is schitterend.
Groetjes jacqueline

Sliekje zei

Hoi Diny,

wat leuk dat je er 3 hebt uitgekozen!
En dames natuurlijk van harte gefeliciteerd :-)

arjette zei

Wat een prachtige kaart!! En de kaarten van de winnaars zijn ook schitterend, proficiat!!!

groetjes arjette.

Christa zei

Winnende dames : Gefeliciteerd ! Jullie hebben verdiend gewonnen. En Diny : Prachtig kaartje heb je gemaakt voor ze. groetjes , Christa.

Bianca zei

Ongelofelijk Diny, ik blijf jaloers op jou inkleuren. Het is zo super mooi. Vind het ook heel erg jammer dat de workshop van 6 juli niet doorgaat, had graag nog heel wat van je willen leren.
Groetjes,
Bianca

Yvonne zei

Ik vind je kaart weer prachtig! Heel mooie kleurcombinatie vind ik dit.
En aarbeimeisjes van harte gelefeliciteerd!
groetjes Yvonne

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny,

bedankt voor de leuke wedstrijd, ik heb er plezier in gehad om het kaartje met het aardbei meisje te maken.
En al helemaaaaaaaal geweldig dat ik samen met Karin en Jannie een prijs heb gewonnen.
Jannie en Karin uiteraard ook gefeliciteerd!
En Diny, jij nogmaals bedankt, ook voor het ingekleurde schitterende kaartje voor ons.

Groetjes,

Mary
http://angelscreatieveverslavingblog.blogspot.com/