maandag 4 januari 2016

mijn Draad en Naald hobby

Hallo bloglezers, 
nu al weer een bericht van mij, ik moet niet overdrijven.
Vandaag laat ik je wat dingen zien die ik in de afgelopen periode heb gehaakt of gebreid. Een heerlijk werkje op de luie stoel, filmpje of muziekje aan, dan geniet ik echt van het feit dat ik met pensioen ben. Soms zit ik zelfs 's middags al op die stoel, moet er wel aan wennen dat dit kan/mag van mezelf.

Ik heb de neiging om met elke nieuwe CAl mee te gaan doen, word super enthousiast als ik die mooie dingen zie en al die verhalen lees op de FB pagina's waarin we lekker worden gemaakt.
Het is ook zo leuk om gelijktijdig iets moois te maken. IK weet nog niet met welke van de twee CAL's die van Lossen en Vasten of de Mix and Match ik mee ga doen. Misschien eerst nog drie andere dekens proberen af te krijgen. 
Ik ben al goed bezig, heb dit jaar vier dekens afgemaakt en ben met een vijfde een eind op weg.
Daarnaast ben ik weer aan het breien geslagen, twee paar sokken af en een paar polswarmers, waarbij ik het inbreien weer probeerde.
Hieronder wat werkstukken van de afgelopen maanden.





8 opmerkingen:

Wendy's Mhaaksels zei

Hahaha geweldig dit enthousiasme ;) Ik ben benieuwd welke deken het gaat worden van de CAL... of toch maar gewoon allebei hihi.
Mooie creaties hoor! Heerlijk dat je nu de tijd hebt, geniet er van.
Creatieve groetjes,
Wendy

Jenine zei

Echt geweldig allemaal!!! En ja, al die nieuwe dingen zijn zóooo aanlokkelijk!!!
Ik doe eerst de Lossen & Vasten CAL, misschien daarna een inhaalslag met de Mix 'n Match ;-)

Xx

Heleen zei

Zien er stuk voor stuk super gaaf uit. Maar waar haal je de tijd vandaan!
Lieve groetjes,
Heleen

Anke zei

Wat mooi allemaal, een heerlijk bericht om te lezen. Die snoepjes sjaal staat ook mijn verlanglijstje. Ik heb afgelopen weken echt alles afgehaakt en nu echt even niets meer op de haaknaald...

Veel haakplezier! Groetjes Anke

KarinsArtScrap zei

prachtig werk maak Diny helemaal super
Gr Karin

Marlies zei

Diny, allereerst een gelukkig, fantastisch, gezond en creatief 2016 gewenst. Je hebt veel moois gemaakt. De omslagdoek in die zachte tinten staat je erg goed. Ik hoop dat je ook regelmatig blijft bloggen, want de andere media heb ik niet. Ook al reageer ik niet vaak, ik kijk wel regelmatig, om te genieten van wat je laat zien. Lieve groetjes, Marlies

corryskaart zei

hoi diny
wat ben je toch een creatief mens met al die prachtige creatie's die je maakt je bent echt van alle markten thuis en nu weer met je prachtige haakwerken
groetjes corry

Margo zei

Wat gezellig dat je al weer terug bent !
Wat een mooie kunstwerkjes zeg ! Jij bent toch ook echt van alle markten thuis he !
Als het maar creatief is !
Groetjes
Margo