vrijdag 28 december 2012

Candy winnaar gehaakt potjes


Hallo, 
zoals beloofd, zou ik na kerst de winnaar bekend maken van de "omgehaakte potjes candy."



Ik heb ijverig gehaakt voor de winnaar gedurende de kerstdagen.
Hierboven zie je het resultaat.
Ik heb er een compleet pakket van gemaakt, alleen de potjes nog toevoegen en klaar ben je.

De winnaar is 

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
4 
Timestamp: 2012-12-27 23:52:09 UTC

Dit is RIET.
Proficiat. Mail je adresgegevens naar : Copic@telfort.nl en ik stuur het pakket naar je op.

Iedereen bedankt voor de reactie.

Ik ga de komende weken onder de degene die een reactie achterlaten stempels verloten. Ik heb hier een doos vol liggen, die ik niet meer nodig heb of dubbel heb.
Kom regelmatig langs om te zien wat er te winnen is.


Groet Diny

21 opmerkingen:

ursula Uphof zei

Gefeliciteerd Riet, wat een mooie cadeaux. groetjed, Ursula

SandraR zei

Gefeliciteerd, Riet! Menigeen zal jaloers op je zijn...
;-)

En Diny, dank je wel voor de kans!

Liefs, San

Anoniem zei

Wat geweldig dank je ( jullie ) wel ik ben er hèèl blij mee :)
Ik win nooit wat wat een mooie afsluiter van dit jaar nogmaals dank :) En voor iedereen een goed uiteinde en alle goeds voor 2013 x

Linda zei

Gefeliciteerd Riet met dit prachtige kadootje
gr linda

Hanny zei

Proficiat Riet, dat zal er gezellig uitzien,
liefs Hanny

Sapipzi zei

Van harte gefeliciteerd riet!!

groetjes Margo

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd Riet, wat een bofkont! Diny bedankt voor de kans en een gezellige jaarwisseling gewenst! Liefs Marianne

Bea zei

Van harte Proficiat Riet, Diny leuk dat je van die mooie stempels weg wilt geven, dank je wel, een goede jaarwisseling en een gezond en creatief Nieuwjaar toegewenst.....

groetjes Bea.

Elizabeth zei

Riet gefeliciteerd!! Diny, Je hebt een prachtig pakketje samengesteld.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2013!!

Carla Burger zei

Oh wat leuk Riet, van harte gefeliciteerd hoor. Zo leuk, de gehaakte potjes! Groetjes Carla.

henny zei

gefeliciteerd riet met de candy.
diny je bent van alle markten thuis..
zo creatief ..
ga zo door in 2013..
groetjes henny

Sieta zei

Gefeliciteerd Riet met je gewonnen candy.

Liefs, Sieta

marian zei

Hartelijk gefeliciteerd Riet, geniet er maar van. Want ze zijn schattig.
Diny, ik wens jou een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
Groetjes van marian.

Heidie zei

Riet, hartelijk gefeliciteerd.
Diny, wat leuk dat je nu weer stempels wilt gaan weg geven.
Ik wens je een hele goede jaarwisseling toe en een gezond en creatief 2013.

lieve groetjes Heidie

Colinda froger zei

Gefeliciteerd Riet ze zijn echt geweldig de potjes ik heb er al veel mensen er een plezier mee gedaan groetjes colinda

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd Riet met deze candy.

groetjes karin

Mieke zei



Hallo Diny,
Wat leuk dat je weer stempels gaat
verloten, graag wil ik je een vooral
gezond maar zeker ook creatief 2013
wensen.
Riet gefeliciteerd met dit speciale
cadeau.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Anoniem zei

Hartelijk bedankt voor de felicitaties ik ben heel erg blij dat ik gewonnen heb,groetjes Riet

Joukje zei

Riet gefeliciteerd!
Diny een fijne jaarwisseling gewenst, en een creatief,gelukkig en vooral een gezond 2013!!
Groetjes Joukje

Roelie zei

Riet, van harte met die fantastische "omhakingen zonder potjes" :-) ! Ze zien er toch veel leuker uit dan die ik heb gehaakt voor mijn schoonmoeder... (met het patroontje van de link van hier)
Groetjes Roelie

Anoniem zei

Dat vindt ik nu eigenlijk ook die van de link zijn minder mooi als die Diny heeft gemaakt,groetjes Riet