woensdag 31 oktober 2012

Teddy Love!


Hallo,

bij het zien van deze Bildmalarna stempel, was ik meteen verkocht. Zo mooi dit meisje dat van haar beer houdt, ze tilt hem omhoog om hem nog beter te kunnen zien.


Ik heb haar gekleurd met een aquarel-techniek, waarbij ik een lichte marker als een soort penseel gebruik en daarmee een wat donkerder kleur opneem. De plooitjes heb ik eerst met de donkere marker gekleurd en deze dan uitlaten lopen tot de lichtere kleur.
Ik heb nieuwe Spellbinders stansen gekocht en die zijn hier gebruikt om de afbeelding uit te snijden en ook de stans erachter komt uit die set. 
Verder zijn weer veel stansen ingezet om deze kaart te maken, een halve doily van Tim Holtz, een deel van een Noor-design mal, takjes van Memorybox en Cheery Lynn. De bovenrand is geponst met een Martha Stewart pons. 




Voor het kleuren van deze dame gebruikte ik:
Huid E000-00-11
haar E55-53-50
Jurk BV000-02-04
Beer en sokken E31-34-37


Als afwerking heb ik dan nog een mooie kant en klare bloem op mijn kaart gelijmd.

Dit was weer eens een andere afbeelding dan jullie de laatste tijd van mij gewend zijn. 
groet Diny

15 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje, prachtig kleuren en het stempeltje is inderdaad heel schattig!
Groetjes van Jacqueline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Hoi Diny

Ik vind dit een plaatje van een kaart die stempel is ook wel heel erg lief maar wat een mooie details erop ik vind het een plaatje

Liefs Nellie

Linda zei

heel erg mooi gedaan
gr linda

Marijke zei

Wat een juweeltje is dit!!
Groetjes, Marijke

Elly zei

Super schattig Diny, en zo leuk dat je het stempeltje in 3D hebt gedaan.

groetjes, Elly

Joke zei

Leuk kaartje mooie kleuren, leuke stansen gebruikt en een enig stempeltje.
groetjes Joke

Tinie zei

Een beauty, in alle opzichten!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart Diny.

groetjes karin

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Diny.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

jacqueline zei

ahhh dat is zeker een heel scheterig afdrukje, en ook zo supermooi ingekleurd.

gr jacqueline

yvon zei

Wat een schitterende creatie weer. Super mooi.
Groetjes, Yvon

Sandra zei

erg leuk geworden
gr sandra

yanmaneee zei

supreme clothing
adidas stan smith men
coach outlet online
coach outlet store
golden goose sneakers
bape hoodie
air max 97
cheap jordan shoes
kd 12
off white clothing

thoosho zei

click to read more helpful hints look at this now browse around this site click this over here now helpful site