dinsdag 4 september 2012

Dutch Canary



Hallo, 
dit bericht stond gisteren op het Copic Beneluxblog.


jullie hebben vast wel meegekregen dat we precies een week geleden het Nederlandse Canary blog hebben geopend. Ik heb nog nooit een blog gezien dat in enkele dagen tijd 500 volgers kreeg. 
Als openingscadeau kan iedereen to vanavond 24.00 uur deze digi gratis aanvragen. (gesloten op 4 september om 18.00 uur) Heb je het nog niet gedaan, ga dan alsnog naar het blog en vraag hem aan.


Deze kaart heb ik gemaakt met de digi,die als achtergrond voor het blog is gebruikt. Ik heb een nieuw scrapblokje gebruikt, Summer Splash van MME. Nu heb ik allemaal rood, wit en blauwe velletjes, goed voor het Canaryblog.

Ik heb de digi groot afgedrukt om hem mooi te kunnen kleuren. Na het kleuren heb ik de wolken aangebracht via een wolkensjabloon van Bev Rochester, met een applicator en lichtblauwe PanPastel Ultramarin Tint. Echt een fluitje van een cent. Elk plaatje krijgt nu wolkjes van me.


Het inkleuren deed ik met mijn Copics.


Huid E000-00-11-13
Witte kleding C00-C1 en de blender
Rode kleding R22-43-46-59
Blauwe kleding B21-24-28-29
Geel Y13-15-17-19-38
Mandje E31-35
Gras en plantjes YG01-17-G28


Voor de versieringen heb ik een aantal Noor-mallen gebruikt, deze hoekmal linksboven is al in de winkels, de andere twee komen er aan. Ze zijn zo fijntjes en embossen erg mooi. 


Een boeketje met Hollandse tulpen mag niet ontbreken.


Dit was mijn typisch Hollandse bijdrage aan dit BNL blog


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven. Tot een volgende keer,
Diny



16 opmerkingen:

flatis stempelwelt zei

Wow, wunderschön....
Ich freue mich dich nächste Woche wieder beim Mekka zu sehen :-)
XOXO Sonja

hennie zei

Dat heb je zeker Diny, fijn dat je de kleurnummers geeft.
Ik ga echt serieus oefenen met de copics.
Lieve groetjes hennie.

Joke de Wit zei

Zo mooi wat moet ik dan nog een hoop leren.Groetjes Joke

Karin zei

Wat een prachtige kaart!

Groetjes karin xx

Helen zei

Wat een prachtig Hollands kaartje heb je er weer van gemaakt!

Marianne zei

Beeldschoon gedaan Diny.
Liefs, Marianne

Mieke zei

Hallo Diny

Erg mooie kaart, ik zie dat ik nog veel moet oefenen met kleuren.

Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Amanda zei

Geweldig kaartje en zo super gekleurd, ik blijf nog maar even dooroefenen!

lieve groetjes Amanda

KarinsArtScrap zei

wat een super gaaf kaartje Diny.

groetjes karin

Joke zei

Mooi kaartje ik vind de bloemetjes ook zo leuk.
De Noor mallen zijn inderdaad erg mooi.
groetjes Joke

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Diny.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Diny.

Liefs Riet.

Kim zei

Wauw! Wat een prachtige creatie.

Groetjes Kim

Cordine zei

Schitterend kaartje!
Groetjes
Cordine

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Bedankt voor de tip van het wolkensjabloon. Ik ben druk bezig met mijn kaart voor de challenge van het Canary blog

Franz♥ zei

Fab image, great colouring and wonderful design!

Love every detail Diny :)

Hugs, Franz.