dinsdag 12 juni 2012

Winnaar Joy Stans!


Hallo,


 ik heb net de winnaar laten kiezen door de Random Generator.
Zie hier de uitslag:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
33
Timestamp: 2012-06-11 23:05:32 UTC


Kijk je in het lijstje van Mr. Linky, dan zie je dat TINIE de winnaar is.
Van harte proficiat Tinie, wil je even je gegevens mailen naar copic@telfort.nl, dan stuur ik de mal snel naar je toe. Veel plezier er mee.
Iedereen weer hartelijk bedankt. Bij het volgende bericht heb ik weer een prijsje te verloten. 
Groet Diny



7 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Gefeliciteerd Tinie, Veel plezier van je nieuwe stans.

Marie-Anne

celia zei

Proficiat aan de winnaar!

leonenkarin.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Tinie!! Dat is een hele mooie stans :D
Groetjes, Karin

#Sandra# zei

gefeliciteerd Tinie veel plezier met ermee!!

Groetjes Sandra

Astrid en Brenda zei

Gefeliciteerd Tinie met je gewonnen prijs.
Groetjes Brenda.

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd tinie met deze prachtige stans.
diny bedankt voor het geven.

groetjes karin

Tinie zei

Ik heb voor de zekerheid nog even op mijn naam geklikt:) maar dit is helemaal geweldig Diny, alvast super bedankt!!!

Groetjes Tinie