vrijdag 25 februari 2011

De nieuwe kleuren E81 en E87

Hallo, 

de nieuwe Sketch kleuren blijven me verbazen. De E81 en E87 vormen samen een mooie groen/bruine kleur, die erg goed bij verschillende lijnen scrappapier past. Ik heb hier een combinatie gebruikt met de BG 70 serie. Precies passend bij het papier van Bella BLVD Estate sale. Ik heb het jurkje met twee markers gekleurd, daarbij de donkere kleur op de punt van de lichte genomen en in een vegende beweging de kleur ingebracht, dit doe ik meerdere keren totdat ik de juiste kleur heb, zonder strepen. Als laatste breng  ik dan met de donkerste marker extra kleurdiepte aan.
De basis is een kant en klare ezelkaart met een mooie buitenrand. Ze zijn ontworpen en worden verkocht door Anita van het Hobbyschuurtje in Belgie. Ze worden ook bij hobbywinkels in Nederland verkocht. Dit is de vierkante uitvoering, maar er is ook een langwerpige. Fijn voor het maken van een snelle kaart, of voor degene die niet al die snijmallen hebben. 
De rand op de voorkant van de kaart is gestanst met een rand van Marianne Design, door de gleuven heb ik een lint gehaald. Verder ontbreken de roosjes natuurlijk ook weer niet. Ik heb geprobeerd de kaart niet al te dik te  maken in verband met het versturen.Maar ik verstuur eigenlijk nooit een gemaakte kaart, ik sleep ze mee naar beurzen en demo's en daarna liggen ze bij mij op zolder. Misschien ga ik ze binnenkort wel voor een goed doel verkopen.
Onder op de kaart zit een blad en een label, weer gemaakt met Creatables. De vlinder is gemaakt met een Tonic-pons, een mooie maat vlinder vind ik. Dit keer is de tekst op het label geen stempel maar een rub-on van Kaisercraft.
Hier zien jullie de gebruikte kleuren. 
Update demo's
Annie en ik zijn weer druk bezig ons voor te bereiden op ons volgend buitenlands avontuur.  12 tot en met 14  maart demonstreren we op een beurs in Wenen en geven we daar ook een Certificeringscursus. Leuk om ook eens in Oostenrijk te werken. We reizen in twee dagen er naar toe en hebben in de binnenstad van Passau ons eerste hotel geboekt.
Tijdens de Knotgekke kaartendag in Den Bosch geef ik op enkele dagen een demo/workshop bij Angelique van Scrap en More. Heel gezellig om weer te werken in ons Brabantste land.
Op zaterdag 26 maart geef ik een demo in Belgie bij Cartnscrapart in Ranst. Dus Belgische volgers ik zou het leuk vinden jullie daar te ontmoeten, Nederlanders zijn ook welkom..
Dit is het voor de maand maart. De rest volgt later. (Hoe zo met de VUT?)
p.s Ik heb bovenaan links (onder tabblad Kleurkaarten) een link gezet naar een lege kleurkaart met alle 346  Markers
Groet Diny


22 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

zeker een fantastische kaart !!! knap gemaakt ! super ingekleurd, mooie kleuren
groetjes, martina
x

*Ellen* zei

schitterend is dit kaartje in die oude kleurtjes, en supers deze kaart zo kant en klaar, heb ze hihi ook nog ergens in een vergeten hoekje liggen bedenk ik me nu, jullie zijn er maar druk mee met al je beurzen, succes ermee, ohhh en ik vind het een super idee om je kaarten te gaan verkopen

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige kaart zeg!!! Heel mooi die nieuwe kleuren! Heb je al enig idee wanneer de nieuwe kleurenkaart voor de sketch markers klaar is?

gr. arjette

Unknown zei

Hoi Diny,

Wat een mooie easelkaart. De kleuren passen zo mooi bi jelkaar.
Het randje past er goed bij .

groetjes, Claudia

Linda zei

Het ziet er prachtig uit Diny.

Gr Linda

Jolita zei

Prachtige kaart Diny, en inderdaad, het zijn geweldige kleuren, de nieuwe sketchmarkers.
Mooi papier ook.

Groet,
Jolita

Tinie zei

O wat zijn deze kleuren weer mooi!!! Dankzij jou blijf ik aan het bestellen........:)

Groetjes Tinie

Diny Sprakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny Sprakel zei

Hallo Arjette, ik had eerst geschreven dat ik er nog geen had, maar heb even gezocht. Hier kun je hem downloaden:
http://paperfections.typepad.com/files/2011-copic-blank-color-chart-sharon-harnist-1.pdf
Veel plezier ermee. Ik zet hem in mijn volgende bericht wel met een betere link. groet Diny

KarinsArtScrap zei

je kaart is super diny, hele mooie kleuren en ook papier.

groetjes karin

Colien zei

Wat een leuke kaart weer, erg mooi! Prachtige kleuren, ben dol op blauw met bruin! Veel plezier op de beurs en met de voorbereidingen daarvoor!
grtz.Colien

arjette zei

Hoi hoi,

Dank je wel voor je moeite!!! Ben er héél blij mee!!! Nu nog even wachten op het papicolor papier, dan kunnen we dat ook eens gaan uitproberen. Nogmaals bedankt hoor!!!

gr. arjette.

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart weer.

Groetjes,

Marie-Anne

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart!

chantal zei

wouw schitterende kaart diny
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marlies zei

Prachtige kaart Diny, hele mooie kleuren. Ik hoop je te zien in Den Bosch.
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Wauw, Diny wat is tie weer mooi!! Inderdaad geweldig mooi kleurtjes. Ook super handig die kant en klare easelkaarten!
groetjes Yvonne

Angelique zei

Dat is handig zeg, kant en klaar! Ik ga ze ook eens opzoeken! Je hebt deze keer weer een schitterende kaart gemaakt zeg, in heerlijke kleuren! Ik ga de markers dit weekend ook maar eens uitproberen, super kleurtjes die nieuwe! heerlijk dat je er weer bij bent in den Bosch!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny,lief die stempel,zo mooi weer ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje Diny. Prachtige kleuren! Ik heb ze al binnen, dus ga deze combinatie ook eens proberen.
Groetjes van Jacqueline

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny, Wat een fantastisch kaartje. Leuke kleuren combi en die roosjes op de randpons staan zo leuk. Groetjes Lida

Ellen zei

Ik vind dit echt een hele mooie kleur!