woensdag 5 januari 2011

Magnolia januari-kit

Hallo,
de Magnolia januari-kit is weer uit. Ik kreeg van een lieve blogvolger deze afdruk. Ze is weer schattig, deze Tilda, met het kleine cadeautje in haar hand en haar bolle buik. 
Het gebruikte papier komt uit mijn voorraad, daar heb ik ooit eens een hele serie papiertjes van gekocht. De kleuren uit het papier heb ik gecombineerd met de W-serie van mijn Copic Markers, deze warm grijze serie heeft precies de beige-grijze kleur van het papier. Als kleurtechniek heb ik de opneemtechniek gebruikt. Je neemt op de punt van de lichtste marker (W00)een beetje van de donkerder kleur (W3) op (van een stukje plastic of zo). Je zwiept de kleur in het vlak vanaf de plaats waar het het donkerste is, meermaals herhalen totdat je de juiste kleurdiepte hebt en geen strepen meer ziet. Vul daarna het vlak in met de lichtste kleur. Bij het jurkje extra kleur aanbrengen in de diepere delen dan de plooien. Je kunt nog extra contrast aanbrengen door met W5 een klein beetje kleur aan te brengen op de allerdonkerste plekjes.
De randpons is er een uit een nieuwe serie van 4, ik geloof dat het merk Avec is.De tekst komt uit een setje van Whiff of Joy.

Ik hoor graag jullie reacties,
groet Diny



33 opmerkingen:

marijke zei

och och wat een schatje is het weer

Dina zei

het is weer een plaatje en die kleuren wauh

Linda zei

wat een schitterende kaart
gr linda

Lia zei

Prachtige kaart weer Diny, mooie kleurencombi zo, geweldig mooi.

groetjes Lia

Miranda zei

Prachtig kaartje en super mooi kleuren en papier~!!
Gr, Miranda

angelique (anlou) zei

ooooooohhhhhh wat een schitterende kaart meis, je blijft me keer op keer verbazen over de mooie kleuren
het is gewoon weg weer een plaatje
liefs angelique

Jeanet van der Lee zei

Wat is ze weer leuk he, die nieuwe stempel, zo schattig. Je hebt haar weer prachtig ingekleurd en mooie kleuren gebruikt. Groetjes, Jeanet

Natasja Vink zei

Mooie kaart en wat een leuke stempel

martina's kaartjes zei

het is een schatje ! mooie kleuren, mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Colien zei

Wat een schattig Magnoliaatje, erg mooi. En die kleuren maken de kaart tot een echte beauty!

grtz.Colien

PatriciaKleijn zei

jaaa ze is echt schattig... je kaartje is erg leuk

*Kus Patries*

KarinsArtScrap zei

het ziet erweer mooi uit diny.
heel leuk kleurtje en papier.

groetjes karin

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Schitterende kaart!!
De kleurencombinatie vind ik erg mooi en wat een lief stempeltje is dit.
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Angelique zei

super zeg, en wat een heerlijke kleur zo die w tinten!! prachtige kaart, schitterende details zoals we van je gewend zijn!

Monique zei

Heel mooi kaartje!
groetjes
Monique

creacora zei

Prachtige kaart weer Diny en mooi die kleurencombi !!

Groetjes Cora

scrapgirlmarianne zei

Hallo Diny,

Super mooi kaartje echt geweldig!
De kit is echt zo schattig weer, ik heb hem ook dus ik ga een voorraad kaarten maken hoor.

Groetjes Marianne

Diny Sprakel zei

Hallo dames, bedankt voor jullie lieve reacties, ik lees ze echt allemaal. Fijn dat jullie de tijd nemen om ze te schrijven.
groet Diny

Marion leest! zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg. De stempel is echt schattig. En erg mooie met die kleuren.

Groet Marion

Anita zei

Erg lief kaartje en mooie kleuren.

Gr. Anita

Marian zei

Prachtige kaart en mooe kleuren
Groetjes

Yvonne zei

Oh wat mooi geworden dank voor de duidelijke uitleg.Lieve groet Yvon

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje!!!!!

gr. arjette.

Yvonne zei

Oh Diny het is weer zo'n schat van een kaart! Prachtig.
groetjes Yvonne

Tinie zei

Hoi Diny, hele mooie kaart, wat een prachtige kleuren gebruikt!

Groetjes Tinie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Wauwwwwwww Diny,
wat een lief magnoliatje weer, geweldig he? Ze blijven keer op keer leuk!
Wai is je kaart weer mooi, wat een geweldige kleuren combinatie.

Fijne avond Diny,
groetjes,
Mary Bollen
http://marysmagnoliablog.blogspot.com/

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Diny, zo schattig en prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

saskia zei

ik vind het een plaatje!!

liefs Saskia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart.
Inderdaad een lief stempeltje.

Groetjes Astrid.

Marianne Schut zei

Hai Diny, je kaartje ziet er weer geweldig uit! Erg mooie kleurencombinatie heb je gebruikt, heerlijk rustig en warm van kleur! Nog een fijne zondag gewenst! Liefs Marianne

Linda van der Lans. zei

Sodeknetters zeg dat is schitterend gelukt zeg!!!!!!Mooi gedaan en een super lieve afdruk!!
Linda

Tanja zei

Ik zou wel eens graag in jouw voorraadkast willen kijken..Wat een prachtig papier komt daar uit!
Geweldig mooie kaart hoor.
Liefs,
Ester

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En wat een mooi papier.
Groetjes Margreet