woensdag 8 december 2010

Tweede vouwkaart

Hallo,
De Candy bij 50.000 bezoekers loopt nog, hier kun je nog meedingen naar de prijzen. 

vandaag het model van een tweede vouwkaart in A6, op verzoek van onze zuider-en oosterburen. Ze maken daar, gezien de verzendkosten, liever geen vierkante kaarten. Deze kaart is van vorig jaar, maar ik heb hem hier nog niet laten zien. De stempels komen uit vroegere Magnolis collecties. Veel van jullie zullen ze nog hebben liggen, ik vind dat je ze nog goed kunt gebruiken. Kerstafbeeldingen verouderen volgens mij niet. 
Het papier is van Basic Grey van vorig jaar. De kerstbomen stempel van Magnolia heb ik in twee delen geknipt. Wil ik ze alle drie stempelen dan plaats ik ze op het acrylblok gewoon op de kniplijn weer aan elkaar.

 Door de hoeveelheid vlakken kun je op deze kaart meerdere afdrukken en verschillende wensen of tekstjes kwijt. Decoreer de binnenkant plat, anders sluit je kaart niet goed. Ik heb een patroon gemaakt van de kaart, neem de maten over op een A4 , knip en ril en je heb de basis voor deze kaart.
 Ik hoop dat ik jullie hiermee geholpen heb.
groet Diny

22 opmerkingen:

joke zei

Hallo Dinie ik ga dit kaartje zeker maken . Gr. Joke

Karin zei

Hello Diny,
Een prachtkaartje. Ik zal vermoedelijk je ideeetje "stelen".
Alvast dank van een Belgische buur om het patroontje te plaatsen.
Groetjes,
Karin

*Ellen* zei

prachtig is dit originele modelletje, en nee die magnolia's verouderen nooit, ze blijven allemaal super leuk

Marie-Anne zei

Prachtige kaart Dinie. Ook dit patroon heb ik weer meegenomen en ga ik zeker maken.

Groetjes,

Marie-Anne

angelique (anlou) zei

hoi diny
je kaart is een beauty meis
en dank je wel voor je patroon
liefs angelique

Renkata zei

Super mooi kaartje Diny!

Durvina zei

Wat is ie leuk van model, heel orgineel en je hebt hem natuurlijk schitterend uitgevoerd.

gr, Durvina

Heidie zei

wat een mooie kaart. En bedankt voor het model.

groetjes Heidie

Yvonne zei

Prachtige kaart Diny en wat een leuk model is dat!
Magnolia's blijven altijd leuk!
groetjes Yvonne

Anke zei

Wat mooi. Het patroontje is super handig. Bedankt!
liefs Tessa

Linda zei

Wat prachtig Diny.

gr Linda

Marian zei

Prachtige kaart en mooi model
Groet,Marian

KarinsArtScrap zei

het is een heel mooi kaartje diny.

groetjes karin

Anoniem zei

Bedankt Diny voor het patroontje, het eerste heb ik al nagemaakt, maar kan ik nog niet laten zien. Volgende week probeer ik dit tweede ook eens.
grtjes
Christa

creacora zei

Hoi Diny prachtige kaart weer hoor en een super leuk modelletje ik sla hem op en ga er snel mee aan de gang bedankt !!

Groetjes Cora

Riet zei

Wat een prachtige kaart Diny.

Liefs Riet.

Marjanne zei

wat een leuk model kaart is dit! Prachtig gemaakt !!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Diny, leuk model.
Groetjes van Jacqueline

Tinie zei

Super bedankt voor de afmetingen van de kaart!!! Je eigen is ook weer prachtig!

Fijn weekend en groetjes Tinie

Colien zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, Diny. Bedankt weer voor je inspiratie en de tutorial. De vorige vouwkaart heb ik ook al nagemaakt en ga deze ook zeker weer es fröbelen. Aangezien ik telkens enorm kan genieten van je creaties op je blog, wil ik je de Blogger Award doorgeven.
grtz.Colien

Marianne Schut zei

Hai Diny, Prachtig kaartje is dit geworden en een erg leuk model! Bedankt voor het patroontje! Fijn weekend, liefs Marianne

Mobile app development company zei

Great article! I found your insights really informative. I would like to share information about the company. Embark on a transformative journey with our Mobile App Development Company, where your unique vision converges with our unparalleled expertise. Collaboratively, we will forge digital experiences that not only resonate but also leave an indelible mark on your audience. In the realm of app development, we don't settle for being merely good; we strive for exceptionalism.