dinsdag 9 mei 2017

Nieuw Pronty-Craftsblog zoekt bloggers!! Word jij een Pronty Creator?

Hallo bloglezers,
even een bijzondere blogpost.
ik ben door Pronty gevraagd om voor hen de sociale media vorm te gaan geven. 
Dat kan ik niet alleen, we hebben creatieve mensen nodig, die graag met de Pronty producten willen werken.
De Pronty Creators
Vandaar dat ik op dit blog een oproep doe. Welke creatieve dames of heren lijkt het leuk om samen met mij iets nieuws op te zetten?
 Ik weet dat er zoveel mensen mooie dingen kunnen maken, vandaar dat ik niet alleen in mijn eigen kringen zoek, maar iedereen een kans wil geven.
Als jij  dit leest en je aangesproken voelt, reageer dan op deze oproep. 

De DT Call

We zijn op zoek naar een aantal enthousiaste en creatieve Pronty Creators die ons meehelpen iedereen te laten zien welke mogelijkheden de mooie Pronty-producten hebben.
Het gaat over de periode 1 juni tot 1 december 2017, met een mogelijke verlenging.
We zoeken Creators in de gebieden: Mixed Media- Home Deco- Textiel Design en Kaarten maken/stempelen

Wat verwachten wij onze nieuwe Pronty Creators
Dat je  1 x per maand een originele creatie in de vorm van een workshop op ons Pronty-Craftsblog (dat nog gemaakt gaat worden) plaatst. 
Dit kan in de vorm van een goed beschreven stap voor stap fototutorial of in de vorm van een duidelijke video. Hiervan maak je een goed verzorgde blogpost, in correct Nederlands.
Het spreekt voor zich dat, zowel de foto’s als de videos,  van goede kwaliteit behoren te zijn.
Verder verwachten we dat je twee keer per maand een project maakt, dit met duidelijke foto(s) op Facebook plaatst. Nog fijner zou zijn als je dit project op jouw eigen blog plaatst.

We zoeken mensen  die actief zijn op sociale media met een eigen blog dat goed bij gehouden wordt, een Facebook account waarop  regelmatig creatieve projecten verschijnen. Instagram gebruik wordt op prijs gesteld.
We vragen je om niet te werken met concurrerende producten. 
We stellen het op prijs, dat je graag in een team werkt.

Wat hebben we jou te bieden?
Je krijgt alle producten uit onze collectie gratis ter beschikking gesteld.
Je komt in een gezellig, innovatief team van Creators, dat via een Facebookgroep  en chat met elkaar contact houdt.
Je krijgt de vrijheid in het gebruik van alle materialen, die niet in ons programma zitten.
Je wordt uitgenodigd voor een of twee DT-dagen per jaar, waarin nieuwe zaken besproken worden en aandacht is voor het leren van nieuwe technieken.

Lijkt jou dit wat?
Denk jij degene te zijn die we zoeken,  stuur dan een email, aan  socialpronty@gmail.com
 met als titel DT Call Pronty.  Geef aan voor welke van onderstaande groepen je in aanmerking zou willen komen.
Mixed Media
 Home Deco
Textiel Design
kaarten maken/stempelen

Doe dit voor 20 mei a.s. . In deze mail overtuig je ons dat jij de persoon bent die wij zoeken. Voeg ook drie foto’s toe, waarin wij een beeld krijgen van jou werk.
 Ook lezen we graag van welke andere DT’s jij lid bent.

Namens Pronty
Diny Sprakel 

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel veel succes met het vonden van een DT Diny.
helaas heb ik het tedruk ervoor.
Gr Karin

Miranda's Creative World zei

Ik heb vanochtend een 'sollicitatie' gemaild

chantal zei

OOOH dit klinkt echt goed, ik ga me dit weekend eraan wagen.
Fijn weekend
Chantal

Unknown zei

Wat leuk!
Ik heb een mail gestuurd.
Spannend hoor!

Fijn weekend,
Ilona

Anoniem zei

Waar haal je de tijd vandaan.super mooi weer



ตารางคะแนนลาลีกา

Blog27999 zei

As stated by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 19 KG less than we do.

(And realistically, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "how" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

Click this link to uncover if this little quiz can help you discover your real weight loss potential

Ruger LCP Laser zei

Ruger Laser markets a substantial collection of Ruger LC9S Accessories consisting of Ruger laser sights, holds, weapon lights, holsters, night sights and even more. You can watch a collection of our Ruger add-on's & accessories on this web page. Ruger Laser has a complete selection of accessories for Ruger LCP, Ruger LC9S Laser, Ruger SR9C and various other popular Ruger handguns. For Ruger flashlights, Ruger laser sights, Ruger holsters, Ruger tritium views, Ruger cases, Ruger LCP Lasers therefore much more, Rugerlaser.com is your destination of choice! Ruger LCP 2

Ufa88kh zei

Thanks a bunch for sharing this with all of us you really know what you are talking about! Bookmarked. Please also visit my site =). We could have a link exchange arrangement between us
wordpress
blogspot
youtube
កាស៊ីណូ

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

pg slot zei

สล็อต น่าเล่น แตกจริง เล่นสล็อตออนไลน์ได้อย่างไม่ยากเย็นกับพวกเรา เว็บสล็อตชั้น 1 ของประเทศไทย ให้บริการด้วยความจริงใจ PG SLOT ปลอดภัย มั่นคง 100%