woensdag 21 september 2016

Verloting


Hallo bloglezers,
daar ben ik weer. Nog even een berichtje van mij, tussen alle voorbereidingen voor de komende workshops, demo's en ons jubileumfeest door. Jullie hebben van mij nog een winnaar tegoed van een basisstempel, het lot os gevallen op Roelie Spaans http://roeliesscrapblog.blogspot.nl/
Roelie proficiat , stuur me even een pb-tje en een van de mooie basisstempels komt naar je toe.

Vandaag laat ik jullie wat kaarten zien die ik gemaakt heb met de papierlijnen van Studio Light , met daarop een met Copic gekleurd popje. Ik vind dat zelf  leuke kaarten om te maken. 
Dit keer weer heb geen stansen, bloemen en andere opsmuk gebruikt. Puur papier en kleurwerk.
De eerste drie zijn gemaakt met de Frozen Forestlijn en de laatste twee met de Romantic Summerlijn




Naast deze kaarten, heb nog hele series andere gemaakt. Ik heb met Molotow Aqua Twin gekleurd op kraftkarton. 


Met Copics een kerstkaarten gekleurd, hier is er een van.

En ik ben diverse haakwerken die er nog liggen aan het afmaken. Hier een deken gemaakt met de heerlijk zachte Merino Soft van Scheepjes.

Als laatste laat ik jullie een kaart zien van Annie, deze maakte ze met een mask van Studio Light.
Ik ga weer een van deze masks verloten onder degene die op dit bericht reageren, ben benieuwd. 


Dus laat een berichtje achter als je mee wilt loten.
Groet Diny

p.s. misschien zie ik je tijdens de Demodagen bij Doeading, daar mag ik weer twee dagen jullie laten zien wat er allemaal met Colourstockproducten gedaan kan worden.'




20 opmerkingen:

KellyBelly zei

Je bent weer erg creatief geweest, mooi hoor! Gave mask!

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd Roelie! Prachtige kaarten Diny! Heel mooi allemaal.
Gr Anita

KarinsArtScrap zei

mooie en prachtige kaarten heb je weer gemaakt Diny

gr karin

Nancy Soetaert zei

prachtige kaarten, heel lief die 'poppetjes' met de mooie achtergronden.
Ook je bloemenkaarten zijn weer super!
Mooie kaart van Annie ook, die bomenachtergrond is er g tof gemaakt!
Veel plezier bij Doe@ding, lukt me helaas niet om te komen...
groetjes,
Nancy

Miranda K zei

Prachtig!!

roelie zei

o wauw diny wat super gaaf dat ik de stempel gewonnen heb daar ben ik heel blij mee en zal je even een berichtje sturen

dank je wel nog

en meiden bedankt voor de felicitatie

gr roelie

Ghea zei

Wat een prachtige kaarten komen er hier voordbij de ene nog mooier dan de andere.....SUPERrrrr
Groetjes Ghea
ps Roelie gefeliciteerd met je stempel.

Ellen zei

Wow...wat een beauty's zie ik hier weer om te bewonderen...prachtig zijn ze stuk voor stuk. Ook de deken is schitterend en ik bewonder je geduld hiervoor!
X Ellen

Anneke zei

Wat ziet dat er toch leuk uit. Ik heb ze in het echo Nooit gezien deze boekjes.
Kom Nooit in een hobbywinkel maar wat Jij ermee maakt ziet er heel
Mooi en leuk uit.

nettie53 zei

Wow, Diny wat ben jij actief!! Hele mooi kaartjes en de deken lijkt mij ook heel comfortabel!
De kaart van Annie ie prachtig, heel er winters. Leuk dat je de mask gaat verloten. Ik doe graag mee.
Groetjes, Nettie
www.nettie53.blogspot,com

marian zei

Allemachtig Diny,wat heb je weer een schitterende serie kaarten gemaakt en dan ook nog prachtig haakwerk.Super mooi hoor.En die mask vind ik ook prachtig,dus ook ik doe graag mee.
Groetjes van Marian.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten Diny. De achtergrond doet het hem ook al, dat je niet veel opsmuk nodig hebt.
Mooie deken heb je gehaakt in vrolijke kleurtjes.
Wat een prachtige mask, ik doe graag mee met het verloten.
Succes met de demodagen.

Groetjes, Astrid.

Erni zei

das sind alles super Karten,aber die Tannenzapfen gefallen mir diesmal ganz besonders,machen einen so natürliche Eindruck ! liebe Grüße, Erni

grietje52 zei

bijzonder leuk idee met de mask,ik dacht dat het een stempel of die was,er staan weer bijzonder mooie creaties op je blog

Kjersti zei

Gorgeous cards Diny!
It will be so nice to meet you in October!
Hugs Kjersti:)

Alexandra zei

Jeetje, dat zijn flink wat kaarten en dan ook nog eens een deken.
Stuk voor stuk weer prachtige kaarten.
Kijk er weer naar uit om zaterdag naar doeading te gaan, weer heerlijk veel inspiratie opdoen.
En natuurlijk wil ik graag met de loting voor de stencil meedoen, zo mooi die dennenappels. en takjes.

Anke zei

Wat een mooie kaarten! Geweldig!
Ik doe graag mee met de verloting!

Sylvia zei

Moooie creaties,Diny.

Groetjes,Sylvia.

Epie zei

Schitterende creaties hier Diny en
veel succes met de workshops ik volg je ;
Fijne dag van Epie

Anke zei

Jammer dat je zo weinig nieuwe kaarten post op je blog!
Ik haal er altijd inspiratie uit, en ik doe niet aan facebook!