maandag 13 juni 2016

Blender Pro-vloeistof van Molotow Aqua Twin en Gansai Tambi

Hallo,
gisteren heb ik enkele testjes gedaan met de Molotow Blender Pro-vloeistof in combinatie met een andere "water"kleurmiddel. Dit keer nam ik de Gansai Tambi onder de loep. Ja, ik moet toegeven dat ik toch de verleiding niet kon weerstaan om ook deze Japanse aquarelverf te kopen. Als excuus gebruikte ik, dat ik hem nodig had om mijn blendervloeistof te testen.
Ik kreeg net op dat moment een nieuwsbrief binnen van Harlekino waarin ze vroegen of we Power Poppy kenden. Dat merk met prachtige bloemenstempels ken ik inderdaad, maar dan alleen als digi. In Nederland zijn ze op dit moment niet te koop, dus bestel ik af en toe een digi. Na deze vraag heb ik mijn afbeeldingen opgezocht en uitgeprint.
 Toen begon het probleem op mijn normale mixed media papier liep de zwarte inkt door, als ik maar met vocht in de buurt kwam. Na het proberen van verschillende papieren en een andere cardridge kreeg ik een print die te gebruiken was, op Schut Artist drawing papier 225 gram. Dit gaf alleen bij het maken van de achtergrond van de Helleboris wat problemen, het papier ging wat bobbelen en liet het vocht minder fijn "lopen".

Ik heb alle drie digi's, die ik had, gekleurd met Gansai en blendervloeistof van Molotow, het is een goede combinatie.
Je kunt heel lang de kleur nog bewegen en als ergens iets te donker is geworden los je de kleur met een schoon penseel en de vloeistof weer op, dep hem dan weg met een stukje keukenrol.
Ik moet zeggen dat ik voor het werken met bloemen en andere niet cuties erg graag de echte stempel heb, je hebt dan tig meer mogelijkheden. Denk aan embossen met witte lijnen, afdrukken met een lichte kleur, gebruiken met PanPastel.
Om die reden heb ik snel in de webshop van Harlekino enkele sheets besteld, ze zijn nu nog met korting. Jeroen van Harlekino berichtte me dat hij mijn sets vooruit laat komen, dus ik kan er snel mee aan de slag. 
De grote lading met alle beschikbare stempels komen begin juli binnen.  Op elke sheet zitten meerdere stempels, vaak 2 grote en een aantal kleinere en teksten, soms wel 15 stuks.
Hier gaat het  naar de pre-order en hier op de website van Power Poppy kun je veel gemaakt kaarten met de stempels zien, klik daarvoor op de set naar keuze.


Ik ben superblij met dit nieuw stempelmerk dat gewoon in Nederland te koop is, jullie zullen ze hier en op mijn Facebook voorbij zien komen. Dan kan er ook wat anders meedoen dan het inkleuren van een zwarte lijnenafbeelding.
Groet Diny



4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hele mooie bloemen en kaarten Diny
Gr Karin

ADA zei

Nou ik ben blij dat ik niet de enige ben met het probleem door lopen van digi uitprinten en inkleuren met water en inkt, je beschrijft alleen niet welk merk cardridge je gebruikt heb zou je dat nog willen doorgeven, bedankt alvast , je kaarten zijn prachtig geworden met al die super bloemen. Fijne dag nog, GROETJES ADA

Scraptella zei

Wunderschöne Karten!
Frau Sprakel können Sie Bitte mir sagen,wann machen Sie Copic Zertifizierung Kurse im Raum Stuttgart? Vielen Dank

3dbet zei

3dbet thailand เว็บตรง มุ่งมั่นในการให้บริการที่มีคุณภาพและปลอดภัย pg ด้วยระบบที่มีความมั่นคงสูง การเข้ารหัสข้อมูลที่มั่นคง และระบบฝาก-ถอนที่สะดวกสบายด้วยทีมสนับสนุนที่พร้อมให้ความช่วยเหลือและแก้ไขปัญหา