zaterdag 19 september 2015

Druk, druk, druk

Hallo bloglezers,
je hebt van die tijden in hobbyland dan komt alles tegelijk. Vaak zijn de maanden september en oktober de topmaanden voor beurzen en demo's. 

Dat is ook in 2015 niet anders.
Vanaf de KGKD in Den Bosch heeft het niet stil gestaan, terwijl ik dit type staat in de gang al weer een koffertje en een hobbykoffer klaar. Vanavond nog richting Drente, omdat we morgen al erg vroeg verwacht worden bij de firma de Bondt voor een gezellige workshop met winkeliers.
Gelukkig heb ik tussendoor nog een dagje voor mezelf genomen en heb samen met 2 hobbyvriendinnen het Stempelmekka in Hagen bezocht. Ons geld laten rollen en mooie stempels gekocht.
Ik heb veel gestempeld, maar ook flink wat uren met de haaknaald in de weer geweest. Ik laat jullie vandaag even wat foto's zien , die ik al op FB heb gezet. Voor degene die me alleen via dit blog volgen.
Beschrijvingen en dergelijke komen later, vandaag alleen beeld.











Hopelijk tot snel, 
Groet Diny

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel gaaf die bloemen Diny het ziet er allemaal weer goed uit.
Gr Karin

Jeannette zei

Je bent er maar druk mee Diny, maar je bent met zulke leuke dingen bezig, dan zit je van het ene project zo weer in het andere, heerlijk toch? Groetjes Jeannette