maandag 31 augustus 2015

Na de beurs, net even anders

Hallo volgers,

 het is al weer bijna middernacht. 
Tijdens het opruimen van mijn beursspullen moest toch nog even enkele kaartjes maken. Ik had van Jenine Gloss paper van Ranger gekregen om te proberen met mijn stempeltechniek met blokjes achtergrond. Het werkt erg fijn, vroeger gebruikte ik chromolux, maar daar kan ik niet meer aan komen, fijn dat dit nu te koop is. Uit een scrapvel snijd ik 9 of 6 kaartjes, afhankelijk van de afmeting van mijn stempelwerk.

Op de beurs is de stempeltechniek op video gezet, die kun je hier bekijken. Daar werk ik met papier zonder glanslaag en stempel ik met Memento om te kunnen inkleuren.Op deze voorbeelden heb ik gestempeld met Stazon en kan ik niet inkleuren, want Stazon en Copics zijn geen vriendjes.
Ik heb voor de achtergronden  RV 29 en een BG72 gebruikt.
hier nog enkele andere kaarten.


Nu ga ik nog even een en ander op FB zetten en dan zoek ik mijn bedje op.
Groet Diny

7 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Prachtig Diny !!
Wat een prachtige serie kaarten mooie kleuren .
Grts Doris

KarinsArtScrap zei

dit zijn een hele mooie serie kaarten Diny.
Gr Karin

chrilvian zei

leuk gedaan

Marianne zei

Prachtige serie en mooie stempels!!

Anneke zei

Prachtig. De laatste is mijn favoriet . Alles zit gewoon op de goede plek. Schitterend!

roelie zei

ook heel mooi zo diny prachtige kleuren ook

gr roelie

Gerrittina zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de Carabelle stempels. Mijn handen beginnen te jeuken. Dank voor de inspiratie!!

Gr. GZ