maandag 6 april 2015

Love is.....

Hallo bloglezers, 

mag ik jullie een vrolijke rest van  paasweekend wensen. Mijn bijdrage voor vandaag valt onder de noemer Clean And Simple. Heerlijk om te doen, mooi kleurwerk met minimale versieringen. 
Rondom Tilda bracht ik een minimale schaduw aan.


Ik heb een 15 bij 15 kaart bedekt met een mooi vierkantje scrappapier uit een  Flower Delight scrapvel van Studio Light.
De teksstempel is ook van Studio Light. De randjes tekende ik met een Multiliner 0,3. Gewoon doen, bibberen mag, dat zien jullie. Enkele plakpareltjes voegde ik toe voor een accent en om een velkje te verdoezelen.


Ik gebruikte de volgende Copic markers
Huid E000-00-21-11-13-R21
Haren E21-25-29
Jurk R32-43-36-59
Wit C00-0-1-3
Geel YR 21-23-24
schaduw BG0000-000
Groen G20-24-26

Ik wens jullie nog een fijne tweede paasdag.


Groet Diny

5 opmerkingen:

roelie zei

mooi prachtig dat rood en lieve tilda stempel

ook het bibber lijntje staat leuk er bij

gr roelie

RIDOENKA zei

Mooi gedaan en dat lijntje vind ik een super tip. Toch moet ik ook maar weer eens aan het kleuren gaan.

Faye Wynn-Jones zei

Oh this is gorgeous! I am loving this style from you x

Sinikka zei

Mooi CAS kaartje en een hele leuke tekst. Nieuw??? Daar ik hem nergens kan vinden. Groetjes Sinikka

Diny Sprakel zei

Sinikka, deze tekst komt van een stempelsheet met luchtballonnen van Studio Light