maandag 30 januari 2012

Candy 1250 volgers

DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN. 
SCROL NAAR BENEDEN VOOR NIEUWERE BERICHTEN.
Candy bij 1250 volgers.
Klik hier om het bericht te lezen.


Hallo,
 ik had jullie al een beetje nieuwsgierig gemaakt voor de komende candy.
Voor 1000 volgers heb ik zelf een Double Do XL ingekocht. 
Nu krijg ik voor een Candy bij 1250 volgers een Trouvaille cadeau, deze verloot ik onder mijn blogvolgers die er voor inschrijven. Als ik de 1250 volgers heb bereikt , kun je deze geweldige A4 machine winnen. Ik hem al meteen toen hij op de markt kwam gekocht en snijd en embos er nog steeds tot volle tevredenheid mee. Deze machine heeft een groot snijvlak n.l. A4 en hij draait super licht, dat is zeker fijn als je kracht in de armen wat afneemt.
Al met al een mooi cadeau voor mijn trouwe volgers, ik heb hem gekregen van 
Luuk Liersen van Liersen Argenturen B.V.


Ik wil Luuk erg bedanken voor dit cadeau voor mijn trouwe blogvolgers.
***************
Hoe kun je mee loten voor deze candy:
1. Je bent al volger of je bent het net geworden.
2. Mijn blog is vermeld in de bloglijst op je side-bar van je blog (als je een blog hebt). 
3. Je hebt deze candy goed zichtbaar op je blog geplaatst.
4. Om deel te nemen plaats je je naam in Mister Linky.




5.Schrijf een reactie onder dit bericht.
Ik hoop dat er velen van jullie mee zullen doen,
groet Diny


194 opmerkingen:

Betka zei

This fabulous gift! It has long been a follower I am, love your blog. I hope all the steps I did, I'd like to win!!! :)
Hugs, Betka

Ellen40 zei

Wow, wat een pracht candy. Wil zeker een kansje wagen. En 1250 volgers ik droom er alleen maar van.
Groetjes Ellen40

Luanne zei

Love giveaway! I am already your follower, your beautiful blog has always been in my blog list and fab candy posted on my right side bar.

Thank you!
Luanne

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een ontzettende gave Candy geef je hier weg. Ik denk dat er velen mee zullen doen, ik ook dus. ;)
En die 1250 volgers haal je wel, je maakt echt schitterende kaarten en prachtig kleurwerk. Dat is een genot om naar te kijken. ;)
Succes!

Groetjes Rosalien

marijke zei

jeetje zeg wat een geweldige candy is dit nou wie niet waagt die niet wint ik ga zeker een poging doen hoor , hij staat al in mijn sitebar
en die 1250 volgers ga jij met gemak halen hoor

Marianne Schut zei

Hai Diny, wat super dat je deze gave machine weg mag gaan geven bij het halen van de 1250 volgers! Dit is wel een unieke kans om zo'n mooie machine te winnen! Ik heb de candy al op mijn blog geplaatst en hoop zo ook mijn steentje bij te dragen om jouw blog onder de aandacht te brengen. Je blog inspireert telkens weer en ook de uitleg die je geeft is altijd super duidelijk. Op naar de 1250 zou ik zo zeggen! Veel succes iedereen. liefs Marianne

Kym's Crafty Cards zei

Well not long to go now until you reach 1250 followers. That is a wonderful achievement. Thanks for the chance of winning some candy. Best wishes, Kym xxx

Astrid en Brenda zei

Wat een mooi candy ga jij weg geven als je 1250 volgers hebt gehaald. Dit staat al een tijdje op mijn verlanglijst dus doe graag hieraan mee. Heb de candy in de side-bar neergezet en volger ben ik al een tijd.
Groetjes Brenda

Unknown zei

Nou ik ga mijn naam invullen ohhhhhh wat is dit een mooie candy je zal hem winnen dank je wel voor de gelegenheid om zoiets te kunnen winnen ik ga hem in mijn side bar zetten en ik ga heel hard duimen

Liefs Nellie

Heleen zei

Hoi Diny,
Wat een super gave candy mag jij weg geven zeg! Ik wil al een poosje nog een machine hebben omdat wij in het buitenland nog een huis hebben en als wij daar heen gaan dan kan ik eigenlijk nooit echt mooie kaarten maken. Dus dit lijkt me een super kans om er misschien 1 te kunnen gaan winnen. Ik heb de candy al in mijn sidebar gezet en ga nu vlug op mr linky inschrijven.

Lieve groetjes,
Heleen

inge zei

Hoi Diny,

Wat een geweldige candy heb je weer, ik waag een gokje.

Groetjes inge

Герцогиня zei

Love giveaway! I am already your follower, your beautiful blog has always been in my blog list and fab candy posted on my right side bar.
Hugs, Tanya x

Prettypresents zei

Poeh, het lijkt wel of je jarig bent Diny. Wat een ontzettend mooi apparaat is het toch die Joy Trouvaille. Ik doe weer een gok en wens je veel succes met het blog.

Groetjes,
Nanda

Willie zei

Wah Diny wat een geweldige candy,wie wil deze nu niet winnen.

heb het in mijn sidebar geplaatst.

groetjes Willie

SandraR zei

Wauw! Wat een prachtige candy mag je weggeven!
Ik wil heel graag een kans wagen en voldoe aan al je "voorwaarden".
Ik plaats helaas niet altijd een reactie, maar ben wel groot fan van je kaarten en je manier van kleuren met de Copics.

Liefs, San

Wilma24 zei

Wat een gave candy Diny,
tuurlijk wil ik heel gtraag mee doen.
ik hoop dat nr 17 mij heel veel geluk gaat brengen.

fijn weekend
liefs wilma

Monique zei

Wat een prachtige candy!
Hij ziet er geweldig uit.
Graag wil ik een gokje wagen hoor!
grtjs
Monique

Tini zei

Hoi Diny,
Wat een gave candy zeg! Ik hoop dat ik dit keer erbij zit, zou hem heel graag hebben! Wat een aantal zeg, 1250! Ik heb er nog geen 100!

Fijne dag verder.
Gr. Tini

angelique (anlou) zei

hoi meis
wauw wat een super candy
dank je wel voor de kans meis
je staat altijd in mijn lijst meis
het is zo'n mooie machine, ik heb spierreuma en dit zou ideaal zijn, alleen laat de portomonee het niet toe, dus deze kans is perfect
meiden gefeliciteerd met jullie gewonnen stempels
liefs angelique

Roelie zei

Hoi Diny,
En alweer geef je zo'n superprijs weg... Fantastisch van je! Ik hoop dat de trouvaille bij iemand terecht komt die hem heel erg goed kan gebruiken, zelf heb ik nog een cuttlebug die veel te weinig wordt gebruikt, maar wel heel goed bevalt.
Groetjes Roelie

Miranda zei

Wauw Diny nog een keer z'n prachtige Candy, wat een bof dat we weer mee mogen doen.Natuurlijk wil ik weer een gokje wagen, ik gebruik nu de cuttlebug van mijn moeder maar een eigen machine zou helemaal te gek zijn natuurlijk.
Volger van je blog was ik natuurlijk al heel lang ;)

Groetjes Miranda

Bea zei

Hallo Diny,

Zag dat je wer een nieuwe candy geplaatst hebt, ik wil hiet heel graag aan meedoen en een kansje wagen....

groetjes Bea.

Inky's Creaties zei

Wat een geweldig candy mag je weg geven. Ik wil dan ook graag een kansje wagen.

Groetjes Inky

Gerrina zei

Een heerlijke candy! Het apparaat waar ik al een tijd verlekkerd kijk! Helaas zijn er zoveel mooie dingen dat ik nog steeds niet voldoende bijelkaar gespaard heb... Dus doe ik graag mee met deze kans! Wat heerlijk dat je dit mag weggeven...nu maar duimen! Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Hallo Diny, wat leuk dat steeds meer volgers jouw blog weten te vinden. Zelf volg ik je blog al een hele tijd met veel plezier en interesse. Iedere keer zie ik weer nieuwe mooie dingen met handige tips. Dank je wel daarvoor.
Groeten Aartje

mieke zei

Wat een ontzettend mooi cadeau om weg te mogen geven zeg.
Ik kom dagelijks langs om je creaties te bewonderen.
Ze zijn een voor een geweldig.

Groetjes, Mieke

Els Wouters zei

Wat geweldig. Ik wist het stiekem al een beetje. Blijf zo verder doen Diny, ik ben heel blij dat ik zo vaak mooi werk van je mag bewonderen.

krearia zei

Hoi Diny,

Wauw wat een geweldige cabdy zeg. Ik waag graag een gokje. Van 1250 volgers kan ik alleen nog maar dromen. Je hebt het verdiend hoor zoveel fans....

Groetjes Ria

Marianne zei

Hoi Diny,

Wat een prachtige candy! Ik wil graag meeloten. Ik was al volger en ga nu meteen de candy op mijn site zetten. 1250 Volgers!! Dat ga je wel halen! Alvast proficiat!
Groetjes,
Marianne

Anita zei

Dat is nog eens een geweldige candy. Daar wil ik graag aan meedoen.

Gr. Anita

yvon zei

Hoi Diny,
Wat een super candy mag jij weggeven, wie wil dat nou niet winnen? Dank je wel voor de kans enne, die 1250 volgers heb jij binnen no time.
Groetjes, Yvon

Marion leest! zei

Hoi Diny,

Bedankt voor de kans om zoiets moois te winnen en voor alle inspiratie op je blog. Ik reageer niet vaak, maar volg je zeker wel.

Groeten Marion

Bep zei

Hoi Diny,

Wat een geweldige candy is dit en wie niet waagt die niet wint ik doe een poging doen hoor, hij staat al in mijn sitebar
en die 1250 volgers dat is een peulenschil voor jou met die super mooie kaarten.

Groetjes Bep

Lia zei

Wat een geweldige candy Dinie!
Ik ga op nu op mijn blog zetten en wil graag een kansje wagen.

Groetjes, Lia

Eldi zei

hoi wat een spannende candy zeg, we wagen ook graag een kansje, groet eldi

Wilma zei

Hallo Diny,
Wat doe je nou? Je maakt iedereen "gek". Toch doe ik weer graag mee ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anke zei

Wat een geweldige candy. Super!
We houden onze vingers gekruisd :)
liefs Tessa & Anke

Mayra zei

echt leuk Diny, ik vind jouw blog echt leuk, en het zou geweldig zijn om zulke fantastisch candy te winnen

jans zei

wat een fantastiese candy ik doe graag volger ben ik al een poosje van je mooie blog mee als ik hem win neem ik hem mee naar het verzorging tehuis waar ik kaartjes maak dus ga hard duimen grt jans

Paula zei

Nou de 1ste keer was er een fout in het plaatsen van het bericht dus op naar de 2de ronde. Wow wat een geweldige Candy. Maar wat wil je met 1250 volgers! Ik weet zeker dat je die in korte tijd gaat krijgen. Wat fijn dat ik ook mee mag doen met deze Candy ondanks dat ik geen blog heb. Het lijkt mij een super apparaat en zou zeer vereerd zijn als ik hem zou winnen. Diny zet hem op met je prachtige creaties! Ik bewonder ze keer op keer!! Groetjes Paula

Ditta zei

Wat een leuke candy, ook ik wil wel een gokje wagen, volger ben ik al een hele poos, en zal deze candy op m'n blog zetten.
groeten Ditta.

Sieta zei

Hoi Diny,
Dat is nog eens een geweldige candy. Daar wil ik graag aan meedoen.
Volger ben ik al een hele tijd en je candy zal ik op mijn blog plaatsen

Lieve groetjes Sieta

Unknown zei

Hallo Diny, wat een geweldige candy zeg!! Ik heb zelf de Cuttlebug, maar het nadeel is dat je bepaalde grotere mallen niet ermee kunt snijden. Ik doe dus graag mee met deze candy. Groetjes, Frea

trudy zei

Hallo Diny,
Giga candy.
Voor het eerst een gokje wagen.
Maar keer niet voor mijzelf, maar voor mijn moeder ( een naamgenoot van je) die helaas steeds minder kan i.v.m. gevorderde reuma.
Als het echt zo simpel gaat is dit zeker iets voor haar.
Groetjes, Trudy

Tinie zei

Wie niet waagt, wie........ ik zet hem met alle soorten van genoegen op mijn sitebar:)!!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf ik wil heel
graag een gokje wagen

gr hetty

Marie-Anne zei

Wat een gave candy zeg Diny. Luuk Liersen en jij enorm bedankt voor het feit dat we hier kans op kunnen maken.

Rosina en Marijke gefeliciteerd met jullie stempels en veel plezier ermee.

Marie-Anne

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wat een schitterende candy .Ja ik maak graag een gokje.Ben al een tijd volger,je hebt dan ook een goeie blog he en veel nieuwe kaarten om te bewonderen , die 1250 volgers die haal je wel .Bedankt dat we hier een kansje mogen maken.De candy staat op m'n blog in de sitebar.
Een fijn weekend
Emmavdk

Gerrittina zei

Wat een supercandy. Hier wil ik wel een gokje voor wagen.
Ik zet de candy zo snel mogelijk op mijn blog.

Gr. Gerrittina

chantal zei

wauw Diny, proficiat met zoveel volgers, hopelijk ben je gauw aan de 1250!
Wie wil er zo een machine niet winnen? IK ding maar al te graag mee!
Liefs Chantal

Unknown zei

diny
ongelovelijk ,een mooie candy
ik wens je heelveel succes en dat je gauw zoveel volgers hebt
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Marian zei

Wauw Dinie wat een gave candy
Wil iedereen wel winnen natuurlijk, maar waag een kansje
Staat al in mijn sidebar
http://creatiesmarian-creatiesmarian.blogspot.com/
Groetjes

michael zei

wat geeft u een mooie prijs weg
ik hoop dat u 1250 volgers hebt op 5 december.
dan is het sinterklaas
groetjes van michael

KarinsArtScrap zei

wow diny wat een prachtige en super mooie candy, daar wil ik zeker een kansje op wagen.
bedankt voor deze mooie kans.
en op naar de 1250 volgers.

groetjes karin

Conny zei

Ohhhhhh, wat een gave candy zeg!
1250 volgers....wauw wat veel. Ik heb er bijna 100 en dat vind ik al héél wat. Een Trouvaille staat hoog op mijn verlanglijstje. Ik doe heel graag mee met deze candy! Hij staat op mijn blog hoor, zo'n kans laat ik niet voorbij gaan.
Groetjes, Conny

Linda zei

Wat een super gave candy, ik zou graag een gokje wagen. dank je wel voor deze leuke kans. Gefeliciteerd hoor dat je al bijna zoveel volgers hebt
gr linda dekker

henny18 zei

Hoi Diny,
ik doe heel graag mee hoor,het is een prachtige candy,en hij staat al te pronken op mijn blog.Volger ben ik al een hele tijd van je prachtige creatie`s.Fijn weekend.

Groetjes Henny

Wil zei

Wat een geweldige candy is dit. Ook ik wil graag een gokje wagen. Dankjewel voor deze kans.

groetjes Wil

arjette zei

Oooohhhh wwauuww zeg, wat een geweldige candy!!!! Nou, ik doe graag mee hoor, bedankt voor de kans om deze schitterende prijs te winnen!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

corryskaart zei

nou dames van harte met jullie gewonnen prijs en er lekker van gaan genieten!
gr corry

Willy zei

Jeetje.....je zal 'm toch winnen zeg!
Super candy. Bedankt Diny voor de mogelijkheid dit te winnen!

Hartelijke groet, Willy.

marian zei

Wat een supercandy, hier doe ik ook weer graag aan mee.
Groetjes van Marian

Katootje55 zei

De Sint heeft zich blijkbaar enkele daagjes vergist!! Wordt de oude man een beetje vergeetachtig misschien, of gewoon in een gulle bui... Leuk dat hij (zij..) deze candy mag weggeven. Bedankt voor deze mooie kans. Volger ben ik al een poosje en de afbeelding prijkt al in mijn sidebar!!! Veel succes met het behalen van de 1250!!
Groetjes, Toos

henny zei

hoi diny
super candy mag je weg geven bij 1250 volgers.
wil wel een kansje wagen .
groetjes henny

Yvonne B zei

Wat een geweldige Candy en bijna 1250 volgers dat is ontzettend veel
Ik zou graag mee willen doen met deze candy

grtz Yvonne

Gerrie zei

die 1250 volgers gaan er komen hoor diny met zo'n prachtig blog!
wat een schitterende candy heb je om weg te geven. leuk dat ik de kans krijg om mee te doen, dankjewel!

groetjes, gerrie

Юляшка zei

Спасибо за конфетку, такую замечательную!!!!!! О такой я могу только мечтать, но буду надеяться, что мне повезёт))))))) 1250 последователей это замечательно, поздравляю!!!!! Желаю новых творческих идей!!!!!!

Unknown zei

Prachtige candy, ik wag een gokje, en een heel inspirerende blog, waar ik graag volger van wordt.

Unknown zei

Wow......wat een prachtige candy.
Je zult maar de gelukkige winnaar zijn.....
Ik waag natuurlijk ook en gokje.

Groetjes Tonny

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Diny,

Ik kan je volgeraantal helaas niet vergroten want ik ben al heel lang volger van je. Maar ik ding wel graag mee naar die hele mooie Candy. Dat aantal haal je snel volgens mij. Dank je wel voor deze kans om zo'n mooi apparaat te winnen

Liefs Ria

Erni zei

wow,ein tolles Ding,diese Maschine ! fast so toll wie dieser blog,ist immer schön hierher zu kommen. liebe Grüsse Erni

Rosina zei

Wooooow Diny wat een super candy mag je weggeven....wie zou die nou niet willen hebben ....ikke wel dus....daarom ook deze reactie....En die 1250 volgers daar kom je nog wel dit jaar....
bedankt nog voor al het moois wat je ons laat zien
groetjes Rosina

Helen zei

WOw, wat een supergave candy mag jij weggeven. Van 1250 volgers kan ik alleen maar dromen, maar JIJ hebt ze van harte verdiend met je mooie creaties en alle kleurtips/ tutorials die je met ons deelt. Ik wil graag een kansje wagen voor deze mooie machine. Volger ben ik al en hij staat al in de sidebar, net als jouw blog in de blogrol. Groetjes.

Helga zei

Go, Diny, Go ! (Ik zwaai intussen even met mijn ponpons om je aan te moedigen.)

Ik doe graag mee aan je candy :-)

Helga

Joke zei

Wat een gave candy Diny,om deze mooie machine te winnen.
Ik waag graag een kansje.
Je staat al op mijn blog.
Fijne zondag groetjes Joke

Patricia zei

Niet niks 1250 volgers. Maar met zulke mooie creaties is het ook eigenlijk niet verwonderlijk!! Dat is me nog eens een supercandy Diny! Echt te gek hoor. Graag waag ik een gokje.
Groetjes
Patricia

Simone zei

Wauw... al zoveel volgers? Goed gedaan hoor!
En wat een prachtige candy!Ik zou heel graag een poging willen doen om deze candy te winnen.

Groetjes Simone

Glenda de Heide zei

1250 volgers dat is niet niks zeg.
Ik heb even zitten genieten van je vele mooie creaties. In één woord Prachtig.
Ook je candy bij 1250 volgers is heel gaaf. Wie wil nou niet zo'n super candy winnen. Graag doe ik een gokje.
Veel liefs Glenda

Joukje zei

Geweldig Diny je bent bijna op de 1250 volgers!
Ik snap het helemaal jou blog is ook een lust voor het oog.
En nu ook nog een prachtige candy wie wil die nou niet winnen.
Ik wil graag een kansje wagen.
Groetjes Joukje

Monique Kools zei

Hey Diny,
Wat een super candy. Het volgers aantal wat je nu al hebt bereikt is ook al een super aantal en er komen er telkens nog bij. Dus dat komt wel goed. :)
groetjes Monique

Meinsje zei

Hoi Diny ik wil graag met deze geweldige candy mee doen.
ik ben al langer een volger van je mooie blog,ben alleen zelf niet zo handig,des te meer geniet ik van de blogs van anderen.

groetjes Willy

Joke Mulder zei

Hallo Diny,
wat veel 1250 kom ik aan met 34 nou ja om te beginnen ik ben nog niet zo heel lang actief maar het is een prachtige machine ik sta er ook steeds naar te kijken in mijn hobbywinkel maar ja de cuttle bug doet het nog steeds inderdaad kun je op a4 formaat meer dingen tegelijk snijden dat wordt dus afwachten of ik hem nu kan winnen is de vraag
groetjes van Joke Mulder

Marian zei

Wauw, wat 'n leuke candy! Ik inspireer me telkens op jouw mooie blog, al laat ik niet altijd 'n berichtje achter *schaam*

Groetjes, Marian

Jopie zei

geweldig zeg wat een prachtige candy deze lijkt me helemaal super en ik doe dus graag mee om een kansje te wagen. Zet alles op mijn blog en succes verder met de volgers.
groetjes jopie

Unknown zei

Wat een geweldige candy geef je weg zeg, wat bijzonder dat je deze hebt gekregen om weg te geven. Super, wil bij deze graag een gokje wagen en zet direct de foto van je candy op mijn blog.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Wow, wat een super candy zeg! 1250 volgers kan ik alleen maar van dromen.... Ik kom altijd trouw even je creaties bewonderen, ze zijn ook zo mooi! Natuurlijk wil ik graag een kansje maken op deze fantastische machine.

Groetjes,
Nicole

Sandra zei

Wauw wat een gave candy zeg!!!! Ben nog niet zo lang volger, maar geniet enorm van je creaties en met name je kleurtechniek echt prachtig!!!!
Waag graag een kansje op de candy dus op naar de 1250 volgers!!
Lieve groetjes Sandra

H zei

Wow wat een super gave candy, ik zou graag een gokje wagen. dank je wel voor deze leuke kans. Gefeliciteerd hoor dat je al bijna zoveel volgers hebt.Ik heb me ook net gemeld en je candy staat op mijn sude bar
groetjes harma

Crealett zei

Whoooooow....wat een megaleuke candy! Ik maak graag een kansje op deze ontzettend mooie candy. Was al volger van je. Volgens mij heb je binnen no-time 1250 of denk eerder wel meer volgers. Ik wacht gespannen af...

Groetjes, Alette

Monique - Mienokje zei

Hallo Diny,

Ik volg je al even en kijk altijd uit naar een nieuwe creatie. Maar wat een waanzinnige candy heb je nu. Ik sta al een tijdje te kwijlen bij een etalage tijdens het stadten. Heb mijn schoen gezet in de hoop dat. Mag ik nu mijn schoen ook bij jouw verwarming zetten?

Groetjes,
Mienokje

Anoniem zei

Wat een super gave candy zeg. Ik heb dit apparaat gezien bij mijn zus en er ook wel eens mee gewerkt. Super hoor dus ik waag graag een kansje. Heb zelf alleen een tweedehands cuttlebug dus.......wie weet???
groetjes Joke

anne zei

Hallo Diny, wat een fantastische candy, ik doe graag mee, je zal het toch winnen wow.........
volger ben ik al, en de candy staat al te pronk in mijn sitebar gr ANK

Cindy zei

Wat een geweldige candy. Ik zou graag een gokje wagen. 1250 volgers, wat een mijlpaal. Je maakt zulke mooie creaties, die 1250 volgers haal je zeker wel.
Cindy

Joke de Wit zei

Nou hier wil ik wel een gokje aan wagen.Wie wil er nu niet zo'n mooi apparaat hebben.Groetjes Joke

Anke zei

Diny, wat een geweldige candy. Die wil iedere scrapper /kaartenmaakster wel winnen, ik dus ook!

Yvonne zei

wat supergaaf zeg.Het lijkt mij ook een fijne machine. ben een tijd uit de running en met mate terug,maar wil toch graag een kans wagen.
Dank je wel.
lieve groet Yvon

Kaartengek17 zei

wie wil niet zo'n prijs wimnnen..vooral met deze dure tijden...leuk hoor..wacht met smart af
liefs marion

ursula Uphof zei

Wow Diny, wat een geweldig Candy, ek neem ook een kans. Heb it op mijn blog staan. Success hoor. groetjes

Chantal zei

Wat een super candy. Ik waag een gokje.
Groetjes, Chantal S

Lillibith zei

Geweldig zo'n candy, het lijkt me een geweldig apparaat. Natuurlijk wil ik graag een kans maken. Ik ben ook volger geworden.
Kom graag nog eens kijken wat voor moois er weer staat.

Groetjes Lillibith

José zei

Zoooooooooo dit is nog eens een candy zeg! En of ik graag mee wil doen.

Volgen doe ik je al op de voet en vind steeds weer inspiratie voor mijn eigen geknutsel.

Bedankt dat jij er bent.

Lieve groetjes
José

Thea zei

Hoi Diny,

Wat een geweldige candy! Ik doe graag mee. Ik plaats hem op mijn blog. Ga vooral door met dit blog ik hoop hier nog veel te leren.

Groetjes Thea

petra zei

geweldig deze candy, ik doe ook graag mee

groetjes
Petra

Linxx zei

Wat een supergave candy! Bedankt voor de kans op deze prachtige prijs! Ik haal altijd veel inspiratie uit jouw werk, Diny!

Liefs,

Linxx

Petra2 zei

Wow - great candy. Thanks.
Hugs from Germany
Petra

Geertje zei

Wauww wat weer een prachtige candy. Ik doe graag mee. Bedankt voor je geweldige creaties en de vele candy's die je beschikbaar stelt.
Groetjes Geertje

Yvonne zei

Jeetje zeg je blijft aan het weggeven, wat een te gekke Candy!
Waag graag een kansje.
liefs Yvonne

Cozz zei

Wow wat een prachtige candy mag jij weggeven. Ik doe heel graag hieraan mee, waarvoor mijn dank.
Ik heb aan alle voorwaarden wel voldaan denk ik.
Rest mij nog jouw heel veel succes te wensen met deze candy en tot blogs.

Kim zei

hoi diny

Wat een gave candy heb je zeg ik doe dan ook graag mee om hem te winnen en niet eens voor mezelf ik zou hem aan mijn moeder geven want die wil hem graag hebben.

groetjes kim

Adriana zei

Wat een geweldige candy! Ik doe graag mee. Ook erg leuk dat ik nu ook jouw blog heb gevonden door deze candy. Het lijkt me erg leuk om met zo'n apparaat te kunnen werken. Ik doe het nog altijd zonder. Het is uiteindelijk ook gelukt om een een bloglijst in de sidebar te plaatsen en de candy staat er ook op. dus ik geloof dat ik nu aan alle spelregels heb voldaan... En nu dus door naar de 1250!
Groetjes Adriana

Nancy zei

Dag Diny,
Wat heb je een leuke candy hier! Natuurlijk wil ik een kansje wagen, want naast mijn fulltime job, kan ik me tussen mijn papier, copics en nestabillities zo ontspannen...
Wat een pak volgers heb je al! Dik verdiend want jij bent zo goed met de copics! Ben enorm blij dat ik vorige winter van je gastvrijheid mocht genieten en zo toch een heleboel heb bijgeleerd!
Veel plezier nog in alles wat je doet en dat we nog lang van je werk mogen genieten!
Liefs,
Nancy

Soep zei

wowwwww hier doe ik zeker aan mee
wat een gaaf kado zeg geweldig
ik hoop dat je de 1250 volgers gauw behaald hahaha
ik zet hem vlug op mijn blog
gr,ans

chrilvian zei

wat een mooie prijs
ik doe graag mee.
mijn cuttlebug heeft al heel wat moeten doorstaa...zelf al onder de pennenstrepen die silvian heeft geplaatst
dus ik ben wel benieuwd hoe de stansapparaat werkt

Елена Столярова zei

Has casually come across yours blog. Very much at you it was pleasant. With pleasure to a camp yours ПЧ.Очень it is pleasant with you will get acquainted. I want to take part in draw of your wonderful candy. In скрапе I the beginner this candy would be the good beginning:) Has placed here:
http://vkontakte.ru/photo25123113_272799232
My electronic address maksimka160408@yandex.ru

sabine zei

hai Diny

Super gave blog candy zeg, Elke keer verras je de volgers weer. Deze keer
is de candy echt een super mooie.
De blog berichten zijn altijd zeer informatief en ik lees het graag en steek er zeker iets van op. Bedankt voor de leerzame berichten. succes allemaal dames.
gr sabine

DesignwithJP zei

Hoi Diny,
Ikzou zeggen op naar de 1250volgers met deze super gave candy.
Door omstandig heden reageer ik bijna nergens heb er ook niet zo'n zin in maar kom wel als het kan even kijken en zekers hier want ik blijf trouw aan de copics en je mooie kaarten.
groetjes Jacqueline

franzesjoi zei

hi!! thank you for the chance to win this fab giveaway.. ** crossed toes and fingers..

http://franzesjoi.multiply.com/links/item/80/Creadin

thank you for sharing... :)

Elena zei

Вкусная конфета! А в Россию она поедет? Хочу такую выиграть!

*mieke* zei

Wauw Diny...wat een super mooie candy ga je weggeven aan 1 van je volgers...hopelijk ben ik die ene natuurlijk:-)
Ik volg je al een geruime tijd en heb veel aan je leuke tips en kleur nummers van de copics!
Groetjes Mieke

Johanna Visser zei

Hallo Diny,

Wat heb je toch weer een prachtige candy klaarstaan voor een gelukkige volger. Onder het moto niet geschoten is altijd mis gaan we een poging wagen.

Liefs Johanna

Liesbeth zei

Wat een candy is dit Diny, geweldig om daar een kansje op te mogen wagen, ik ben van de partij hoor.
gr. Liesbeth

Francisca zei

Wauw, Dit zijn Candy's zeg.
Ik ben een nieuwe blogger.dus ik hoop dat ik het allemaal goed opvolg.
Ik zag deze Candy staan, bij een andere blogger, zoals dat gaat.En wie niet waagt.......Maar 1250...pff ben al blij als ik de 25 haal , hahaha.Alle begin is moeilijk, toch?
Maar ondanks de Candy blijf ik volger, want je maakt hele mooie kaarten!!
Groetjes Francisca

Genofond zei

о,да! о такой можно только мечтать и то во сне))) но я надеюсь...

Anne's crea-hoekje zei

Hallo Diny, Ik ben volger 1150 dus nog maar 100 te gaan, dat moet lukken.
groetjes Anne

Dukanele zei

Hello! I am 1151! Thanks for candy!

Anoniem zei

Hallo Diny, ik wil heel graag meedoen, zo'n machine kan ik ook wel gebruiken.
An G

Vikysik zei

Вау! Das elegante Zuckerl! Ich will ihr verfügen!
Ich hoffe auf den Erfolg! Danke!
http://bobrik-vv.blogspot.com/

Roxanne Joosten zei

Hallo,

Wat een super gave candy!
T is nog wel een lange weg naar 1250 volgers, maar ik kan daar met mijn 6 volgers alleen nog maar van dromen!
Groetjes,
Roxanne

Folkje zei

Wat een super Candy zeg, ik ben volger geworden en ga je op mijn blog plaatsen en je Candy ook.

Groetjes
Folkje

Mercedes zei

Wauw wat een schitterende Candy is dit.
Ik ben volger geworden, volgde je altijd gewoon zo, maar nu dan echt volgster,.
ga zo eens even kijken hoe ik dit op mijn blog kan plaatsen.

Groetjes Ans

Natascha´s Werke zei

hi

ich habe alles gemacht... ;).. sogar bei facebook gebloggt..

liebe grüsse Natascha

Unknown zei

Highland holiday homes Resorts I don't do much else but stay in my hotel room Highland holiday homes Goa

Erma zei

Tja, moet eerlijk bekennen dat ik je officieel ben gaan volgen nu ik je candy zag staan! Maar zo ben je een stapje dichterbij de 1250 volgers!! Net als al de reacties voor mij vind ik het natuurlijk ook een GEWELDIGE candy. Wie dan ook de gelukkige mag zijn, veel plezier ermee! (hoop natuurlijk dat ik dat zelf ben......hi,hi)

Anoniem zei

Eerst en vooral ontzettend bedankt voor de kans om deze machine te winnen. Nog een kleine 100 volgers te gaan!

Ik wens je nog erg fijne feestdagen toe en een gezond, gelukkig, maar bovenal creatief 2012!

Liefs, Myriam

Wil zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wil zei

wauw he gave candy zeg ik wil deze als heel lang hebben ben druk aan sparen als kansje kan wagen op dit gave ding ben super gelukkig ben ook gelijk volger geworden en hij staat op me blog

maaoie blog heb je trouwens je leuk dat je zo veel volgers hebt

José zei

Wat een geweldige candy is dit. Ook ik wil graag meedoen.
Ook wil even zeggen dat ik je blog geweldig vind en veel van je leer door deze te volgen.

Lieve groetjes uit Brabant
José

Susie Wusie zei

Wow he!! Wat een super gave candy is dit! En dat bij 1250 volgers....nou dat aantal volgers heb ik nog lang niet bereikt!
Ik waag graag een gokje en doe graag mee aan deze candy!

Groetjes Suzan

Иришка-Лав zei

Вот это конфетка так конфетка просто супер!!!

Inny zei

Wat heb je weer een prachtige candy,Diny!Ik doe dan ook graag weer mee!
Groetjes, Inny

Monique P. zei

hoi
ik wil graag meedoen
ik ben net begonnen, dus mijn blog is nog niet helemaal klaar

Cards en Box bij Lady M zei

hoi wat een gave candy ik wil graag meedoen en ben volger geworden en heb je candy op mijn blog geplaatst groetjes maartje

Anne-Marie zei

Hoi Diny, nou hier mijn bericht. Wat een geweldige prijs! Ik hoor alleen maar goede verhalen over dit mooie apparaat! Ik ben volger geworden, heb je op m'n blog staan én er een blogberichtje aangemaakt, samen met mijn cursus ervaring vandaag in Elst! Fijn weekend en nogmaals bedankt! Groeten Anne-Marie

Anoniem zei

Hoi Diny,

Ik ben al lid van je, wat een prachtige prijs geef je weg zou wel gaaf zijn om hem te winnen.

Groetjes, Friedy

Marjan zei

Hallo, ik wil graag meedoen met de verloting van die onwijs leuke candy.
Groetjes, Marjan

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat een supergave candy. Ik doe graag mee! De candy staat in mijn side bar. Ik volg je blog al een tijd met veel plezier. Ik leer veel van je!! Je maakt supermooie kaarten!
Liefs, Frouwkje

Brenda zei

Hoi Diny,
en ik wil ook een kansje wagen, dit is wel een gave candy zeg! ik kan geen kaart maken zonder mn cuttlebug, deze werkt een stuk makkelijker.
ik ga het snel ook op mijn blog zetten. bedankt voor deze kans
Groetjes Brenda

Chantal zei

Hoi diny,

Wat een super candy!
En wat maak je toch mooie creaties!

Groetjes Chantal

Gery zei

Hoi Diny,
Maar goed voor mij, dat je candy bovenaan staat.
Erg druk geweest de laatste tijd, dus kompleet vergeten.
Bij deze doe ik natuurlijk supergraag mee aan deze candy.
En wat een kado!!!
Wow, als je die wint kan 2012 bijna niet meer stuk :-)
Groetjes Gery.

Anita zei

Wat een gave candy Diny.
Ik ben volger geworden en op mijn blog deze candy geplaatst.
Nu ga ik eerst even rondspeuren op je blog,wat met zoveel volgers is vast veel moois te zien.

Succes!
groetjes Anita

Gusta zei

wat een gave candy Diny. volger ben ik al heel lang al reageer ik weinig
de candy staat op mijn blog, en nu maar duimen.

Groetjes Gusta

Miranda zei

wat een geweldige gave candy. daar wil ik graag een gokje op wagen.

caroline zei

heel mooi candy
ik waag graag mijn kans
maar met zovelen dat word moeilijk denk ik.
groetjes uit belgie

Unknown zei

wat een gave candy
ik hoop dat ik de gelukkige ben

wat een mooie blog met mooie creaties.

knuff karen

Crie Artezzanato zei

Hi..

I love your work. You are a great artist.

Beautiful candy!!! Thanks for the chance to win.

I shared this candy on my blog (sidebar) www.crieartezzanato.blogspot.com

I am your follower – crie artezzanato

Val Rodrigues
crieartezzanato@yahoo.com.br

Hugs

Relinde Scheepers zei

wat een prachtige candy!!
ik doe graag mee!

groetjes Relinde Scheepers

alzearte zei

Hoi Diny, nou hier mijn bericht. Wat een geweldige prijs! Ik hoor alleen maar goede verhalen over dit mooie apparaat! Ik ben volger geworden, heb je op m'n blog staan én er een blogberichtje aangemaakt, samen met mijn cursus ervaring vandaag in Elst! Fijn weekend en nogmaals bedankt!

http://alzearte.blogspot.com/2012/01/sorteio_7144.html

email diziza@ig.com.br

Intruderlady zei

Wat een gave candy. Ben al een tijdje volger en heb je link al in mijn bloglijst staan. Mezelf net ook bij mr. linky aangemeld voor deze candy. Uiteraard staat je candy in mijn sidebar.

Lieve groet,
Kitty

Mrs zei

Wat een geweldige candy!

Groetjes, Susan

Fienny :) zei

Heey Diny :)
mijn God..................... wat een prijs!!!!!!!!!!!!
of moet ik zeggen.......CANDY.....
doet er ook niet toe hoe ik het noem, maar hij is in ieder geval waanzinnig groot, mooi, leuk, handig en makkelijk, ik word er eerlijk gezegt....hebberig van. En het heeft een héééééél erg gróóóóóóót hebbe-hebbe-hebberig-gehalte. sorry dat ik dat zo zeg, maar het is wel écht zo. Als je zo'n machine of aparaat ziet, dan ga je toch écht wel door de knieén, toch!!!!
nou....ik was nog geen volger, maar ik dacht: niet geschoten is altijd mis, eerlijk is eerlijk.
Dus ik dacht, ik waag ook een kansje, net als al die andere kanshebbers, ook met het idee, zo'n grote, mooie, geweldige, vette, coole, armvriendelijke machine, DIE ZOU IK WEL HÉÉÉÉL ÉRG GRAAG WILLEN WINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan lieg ik echt niet hoor :)
mijn god....wat een prijs.
en wat is die persoon een GELUKKIG mens, die die PRIJS WINT!!!!!
maar dat niet alleen......... wat ben jij een gelukkig mens, dat jij iemand zo blij gaat maken met die geweldig mooie prijs.
nou Diny, ik wens jou en de gelukkige winnaar alvast een hele fijne tijd samen, en alle 2 van HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! :)
hele-lieve-knutsel-groetjes fienny :)

Blog Sorteios zei

Hello my dear...

I am from Brazil. I loved this candy . I am your new follower.

Thanks for the chance.

I have posted this link on my sidebar www.blogsorteios.blogspot.com

Everything here inspires me.

Reny Gomes
Hugs

Unknown zei

diny
oo wat schattige kaarten voor de beurs ,leuke kleuren vooral de haren
wouw wat leuk verrassing bezorgt je ons
eerlijk gezegd ik zou ze graag winnen
alvast bedankt ,diny
het stond op mijn verlanglijstje
die mallen
ik wens je heel veel succes en plezier op de beurs
veel liefs van marcelline

Simone zei

Hallo Diny,
Wat een geweldige verloting is dit.Ik wil heel graag mee doen!!

Groetjes Simone

JennyB. zei

Was für ein tolles Candy, ich bin von deinem Blog begeistert und bin auch eine Verfolgerin.
Habe dich auf meinem Blog verlinkt und wünsche dir weiterhin so viele kreative Ideen.

Liebe Grüße
Jenny

nel zei

Hallo Diny, wat kan jij geweldig mooi kleuren, ik zelf ben nog met de derwent bezig.
Kom regelmatig even bij je gluren, fijn weekend in Wiesbaden, groetjes Nel

Lotte zei

Hallo Diny,

Ik zelf ben nog niet lang bezig met de copic markers maar vind je tekeningen geweldig ik kreeg je site via creanijn door en sinds dien ben ik volger; sinds kort heb ik zelf ook een blog en hoop zo ook voor jonge beginners een insperatie te zijn.
groetjes Lotte

Liesbeth zei

Hallo Diny,

Wat een prijs zeg, die wil iedereen natuurlijk wel winnen. Ik kijk veel op je blog dus ben net volger geworden. Heb zelf geen blog maar wat niet is kan nog komen toch??

Groetjes,
Liesbeth.

Marieke zei

Wauw wat een candy zeg!
En gefeliciteerd met je hoeveelheid volgers, gaaf zeg!

Lieve groetjes van Marieke

petra zei

wat een supercandy !!! helemaal geweldig natuurlijk en wat een hoop volgers heb je, ook super

groetjes
Petra

Yvonne zei

Ben zojuist volger geworden van je blog. Wat een prachtig kleurwerk zeg. En wat een geweldige candy! Ik doe graag mee. Bedankt voor de kans. Groeten, Yvonne.

Ine zei

Wauw wat een leuke candy, die wil iedereen wel winnen :) ik ga het ook proberen. ben nieuw in blogland en ben nog aan het leren om alles op mijn blog te plaatsen maar ik doen mijn best.
je blog volg ik al lang al kon ik geen volger worden, maar nu gelukkig wel.

groetjes Ine

Creaine zei

wow super candy zeg! Ik ga een poging doen.
groetjes Ine

Nathaly zei

Jee, wat een super candy zeg! Wat een gul gebaar Diny! Ik doe graag een poging. Bij deze. Groetjes, Nathaly

Mari zei

Конфетка-супер! Очень хочу:-)
http://mariyatskovskaya.blogspot.com/

Meggi Bischoff zei

halli-hallo,

was ist das für ein tolles candy, habe mich mal etwas umgeschaut, dein blog gefällt mir gut. dankeschön fürs mitmachen und alles gute weiterhin.

glg meggi

marijke zei

gaat opschieten nu he je bent er bijna

flatis stempelwelt zei

hallo Diny,
oooooh, bei so einem tollen Candy versuche ich doch gerne mein Glück, denn meine alte Cuttle knackt in letzter Zeit so gefährlich und so schnell bekomme ich keine neue.
Also heißt es Daumendrücken

Ganz lieben Gruß
XOXO Sonja (flati)

Unknown zei

Whatever good things we build end up building us Beach Resort in Chennai !!

carola zei

O, deze Candy komt wel van pas,want mijn cuttlebug begint te verslijten.

groetjes,carola

Liesbeth zei

Wauw 1250 volgers dat is echt heel erg veel en je bent er al zo dichtbij. Ik kijk erg vaak op je blog je hebt er zulke prachtige creaties op staan, dus ben net volger geworden.
Succes met alles.

Groetjes, Liesbeth.

jolanda zei

Wat een geweldige candy.
Ben al lang volger en heb de candy ook al een poos op mijn blog staan.
Kwam er achter dat ik toen vergeten ben een reactie achter te laten

Carla Burger zei

Hallo Diny, wat een supergeweldige candy zeg! Ik heb zelf de Cuttlebug maar ben al een hele poos aan het sparen om een A4 machine te kunnen kopen omdat ik dan ook met grotere stansen kan werken. Ik wil dan ook dolgraag meedoen en heb je candy al op mijn blog gezet hoor. Groetjes Carla.

Meggi Bischoff zei

hallli-hallo,

so ein tolles candy ist das und ich darf miotmachen. danke dafür,

glg meggi

Cora zei

geweldig deze blog heb het van femmy gehoord en wat mooi gekleurd allemala om te kwijlen blijf zeker trouw volger
groetjes cora

Unknown zei

wat een mooi blog zeg! Geweldig! Ik hoorde het van Cora en heb het gelijk opgeslagen hoor!wat ontzettend mooi gekleurd allemaal! Wat een prachtige blogcandy heb je! Ik ga effe lekker verder rondneuzen en hoop nog een hoop mooie kaarten van je te zien! groetjes Dia

Unknown zei

С удовольствием присоединяюсь к блогу!!! У Вас замечательные работы!!!
И с удовольствием поучаствую в розыгрыше!!! Шикарная конфетка!!!

VenEra zei

Wow!!! super candy zeg!
http://zaharovaa.blogspot.com/

misz-masz barbary zei

trafiłam tutaj przypadkiem, ale mam zamiar zostać na dłużej
cukierki super
pozdrawiam !!!

Gea zei

Dit is een gave candy . Je hebt no gmaar 2 volgers nodig en ik ? mijn cuttelbug is niet al te best meer ik spaar voor een andere maar als ik deze zou winnen zou ik erg fijn vinden . XXX Gea B

Cora zei

super je bent er zie ik nu 1255 volgers spannend hoor

Anoniem zei

Wat een gave Candy dat zou leuk zijn om die te winnen. Mijn Dubbel Do XL is niet meer al te best.

Gr. Friedy

Unknown zei

wooow zoveel volgers! dan moet je wel een hele goede blog hebben!

ik doe graag mee als het nog kan

Groetjes Sandra

yanmaneee zei

yeezy 500
supreme clothing
yeezy
longchamp bags
kd 12
air max
moncler coat
yeezy
nike basketball shoes
jordan shoes

Luxury resorts in Ecr zei

"Wow, stumbled upon your blog while researching Luxury resorts in Ecr, and I'm absolutely enchanted! Your detailed insights and recommendations have me dreaming of a perfect getaway. It's evident that you've put in a lot of effort to curate this list. The descriptions and amenities of these resorts are so inviting; I can almost feel the relaxation seeping through the screen! Can't wait to experience the opulence and tranquillity of these beautiful properties. Thanks a million for sharing your expertise, and I'll be sure to check back for more travel gems. Cheers to the good life and unforgettable vacations!"