zaterdag 4 juni 2011

Summer 2011 *********Candy-time

Hallo,
p.s Candy 1 is op zondag 5 juni er uit gegaan. Iedereen kan nog meedoen voor candy 2

ik zie dat ik intussen al bijna 900 volgers heb, daarom wil ik mijn trouwe volgers en bezoekrs bedanken met een dubbele candy. Speciaal wil ik de mensen bedanken die steeds maar weer een reactie achterlaten. Voor die mensen heb ik binnenkort een aparte candy. Ik kom er zelden aan toe om bij jullie een reactie te geven, excuses daarvoor, er is altijd zoveel te doen op een dag.
Ook dit keer heb ik een stapelcandy, dat wil zeggen drie candies, die elkaar opvolgen.
Hier de eerste twee:

Zoals je ziet bij 900 volgers verloot ik een prachtig papierpakket van Anna Griffin met stevige dessinpapieren in extra groot formaat. Daarbij doe ik twee clearstamps, de ene heb ik een keer gestempeld.
Op zondagavond keek ik en zag dat ik intussen meer dan 900 volgers heb, dank jullie wel.
Daarom heb ik de generator zijn werk laten doen:
Nr.17  is de winnaar Anita Kaartenboetiek. Proficiat, stuur je me even je gegevens en ik stuur candy 1 naar je op. Mail naar Copic@telfort.nl
Bij 950 volgers heb ik een flinke candy voor jullie:
twee clearstamps,
een papierblok Birdsong
een stempelset voor Kerst
een basisset Copic Markers met een waarde van ongeveer 60 euro
In deopberghoes tref je aan:
3 sketch markers (B21-24-26)
2 Originals
1 Ciao
2 Spica glitterpennen
1 aluminium Multiliner 0,3
1 wide Marker
1 navulling blendervloeistof

Wat moet je doen om mee te doen aan deze candy?
1. Je bent of wordt volger van mijn blog
2.Je zet de candy op jouw blog
3. Mijn blog staat in jouw bloglijst zichtbaar op je blog.
4.Je vult je naam hieronder in bij Mr. Linky en laat een reactie achter.
Als je geen blog hebt, kun je ook meedoen, noteer dan je naam in het eerste vakje hieronder en in het tweede de link naar mijn blog.
p.s . ik zie vaak dat het derde punt vergeten wordt, ik wil dus graag dat op jouw blog te zien is dat je volger bent van mijn blog.
Veel succes
Groet Diny

98 opmerkingen:

Hetty zei

Dat is een leuke candy hij staat op mijn blog.

yvon zei

Nog 4 en dan zit je al aan de 900 volgers. Jeetje zeg. Van harte gefeliciteerd. Kan ook niet anders want je maakt zulke mooie creaties. En wat geef je een leuke candy weg. Ik waag graag een gokje natuurlijk. Dank je wel voor de kans.
Geniet nog van de heerlijke dag want morgen is het volgens mij voorbij. Ach, dat vinden we niet zo erg, kunnen we weer heerlijk knutselen.
Groetjes, Yvon

Diana zei

Hoi een super candy hij staat op mijn blog

En gefeliciteerd met zoveel volgers
lieve groet diana

SandraR zei

Gefeliciteerd met je "bijna" mijlpaal en wat een gave candy's geef je weg!!!

Heb aan al je voorwaarden voldaan, nu mr. Linky nog. ;-)

Groetjes, Sandra

Paula zei

Hallo Diny,

Gefeliciteerd met het behalen van bijna 900 volgers! Je maakt ook prachtige dingen dus heel gek is het niet hihi. Wat een super gave candy !! Wat ontzettend lief dat ik als niet-blogger ook een kansje mag wagen !! Bedankt! Groetjes Paula

Saskia van den Berk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Saskia van den Berk zei

900 volgers.........phff das wel een feestje waard!!
Je blog staat al tijden bij de blogs die ik graag bezoek/volg. Maar tot mijn schrik zie ik net dat ik nog volger ben..........dus ben ik dit maar snel geworden. En neem natuurlijk graag aan deze super gave candy!!
Dank je wel dat je deze gave candy's weg geeft!:)
Knuff Sas

Eline Wiebrens zei

Hoi Diny,

Wat heb je prachtige candy's samengesteld, ik doe graag mee en ik zet 'm op m'n blog.
Complimenten voor je kaarten en vooral het kleurwerk.
groetjes Eline

Dina zei

we moeten jouw bedanken dat je elke keer weer zulke mooie creaties maakt, er is voor iedereen wat bij bedankt

Bep zei

Hoi Diny,

Wat een super candy heb je weer samengesteld en zoveel bloggers dat is wel een felicitatie waard. Volger was ik al een tijdje en ik ga deze geweldige candy op mijn sidebar zetten.

Gr...Bep

Joke de Wit zei

900 volgers dat is niet mis en zeker een felicitatie waard ik doe graag mee met de candy. Groetjes Joke

Marianne Schut zei

Hai Diny, jee wat een aantal al weer zeg! Bijna 900 volgers...van harte gefeliciteerd! Dit mag je toch gerust zien als een stukje waardering voor je blog en je creaties! Super leuk dat je dit op deeze manier met ons wilt vieren. Ik doe gezellig mee hoor! En alle begrip hoor dat je niet overal kan reageren. Mij lukt het ook lang niet altijd. Tja het bloggen gaat weer van je scraptijd af...maar het is zo leuk om alle blogs af te struinen en zoveel moois voorbij te zien komen. Hoop nog heel lang van al jouw geweldige creaties te kunnen genieten! Liefs Marianne

Willie zei

Wauw, wat een leuke candy. Hopelijk win ik iets met deze zonnige temperaturen. Nu nog geen zin om iets te copicen. Leuk werkwoord he! Vanavond als het wat koeler wordt, dan is het prettig om buiten te copicen.
Groetjes aan alle copic, scrapfans.

Willie van de Wetering
en van Anne

KarinsArtScrap zei

nou diny wat een prachtige candy geef je weg, ja volger ben ik al heel lang en je staat in mijn bloglijst.
nu nog even de candy op mijn blog plaatsen.
succes met je nieuwe volgers en de candy.

groetjes karin

Anke zei

Volger zijn we al een tijdje en hij staat in onze bloglijst.
Super leuk dat je deze candy verloot.
groetjes Tessa & Anke

Anita zei

Wat een super leuke candy. Bedankt voor de kans om zoiets leuks te winnen. Groetjes, Anita

Sandra zei

wat een superleuke candy zeg diny, natuurlijk doe ik zeker mee.
Gr sandra

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave candy's ga je weer weggeven ik wil graag een gokje wagen. Volger ben ik al lang van je en volg je zeker al geef ik niet altijd commentaar maar als er iets nieuws opstaat ga ik altijd gelijk kijken

gr hetty

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny,

natuurlijk doe ik mee met jouw candy's, maar telt niet echt aan voor je, volger ben ik al ik weet niet hoe lang.
Niet gewaagd is altijd mis toch?
Succes Diny,

groetjes,

Mary

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je bijna 900volgers...op naar de 1000!
Ik vind het logisch dat er al zoveel mensen zijn die je willen volgen, want je maakt de mooiste dingen en inkleuren is echt de max bij jou:-)
Volgen deed ik je al en je candy staat al op mijn blog. Succes allemaal...
Liefs Mieke

angelique (anlou) zei

hi meis
ik heb ze alle 2 vermeld in mijn sidebar meis
ze zijn beide super, dank je wel voor deze geweldige kans meis
volger ben ik al een tijdje en je staat zichtbaar in mijn lijst
liefs angelique

Aartje zei

Wow Diny, nog maar 4 volgers te gaan en je hebt de mijlpaal van 900 volgers al bereikt. Ik ga je op mijn blog zetten zodat die laatste 4 (of 54) er snel bijkomen.
Veel succes nog bij alle activiteiten en reisjes die je nog mag maken.
Groeten Aartje

Wilma zei

Hallo Diny,
Op naar de 900...950...1000...dat moet te doen zijn met zulke SCHITTERENDE kaarten telkens weer.
Volgster ben ik al een tijdje en je candy staat te pronken op mijn blog...ik doe dan ook graag mee met je candy.
Nog een fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Anita zei

Diny wat een superleuke candy. Ik doe graag mee.
Volger ben ik al en ook dat is te zien op mijn blog aan de rechterkant. Zet zo de candy aan de linkerkant. Dan heb ik overal aan voldaan.

Gr. Anita

terriavidreader (IN-USA) zei

Wonderful candy - thanks for the chance. I have this up on my sidebar candy jar and I do follow. I also have blog candy, come check it out HERE

Yvonne zei

Gefeliciteerd met alweer zoveel volgers!!! Geweldige candy zeg en zo royaal, tja wie wil daar nou niet een meedoen, ikke wel hoor!
liefs Yvonne

Marjo zei

Hoi Diny! Je geeft een hele gave candy weg, meerdere zelfs. Ik ben al een tijd volger van je blog want jij kleurt zo mooi in. Je blog staat uiteraard ook op mijn blog, maar daar staan er wel meer.
Groetjes Marjo

nettie53 zei

Hallo Diny,
Ik ben al een tijdje volger en kom regelmatig kijken. Je kaartjes met klaprozen vind ik prachtig. Ik heb (zoals ik al eens schreef) een kaartje gemaakt met een van de afbeeldingen.
Dank je dat wij prachtige candy kunnen winnen.
Groetjes,
Nettie

An Smets zei

Leuke Candy ik wil wel eens een gokje wagen. Ik heb door jou de copics en stempelen leren kennen op de Site van Hobbyhandig.
Groetjes,
An

Ardilla zei

Great candy!
Thanks for the chance :)

Wilma24 zei

wouwww wat prachig deze twee candy's ik doe dan ook graag mee.
ik sta op plaats nr 34 en ik ben 34 jaar dus dat moet geluk brengen hi hi hi
fijne zondag

De blogmug zei

Ik wil graag aan de voorwaarden voldoen, alleen ik blog nog niet zolang en ik weet niet hoe ik jouw candy op mijn blog kan plaatsen. Ook begrijp ik niet goed wat ik bij mister linky moet invullen.

Anoniem zei

Hoi Diny, ten eerste van harte gefeliciteerd met zoveel volgers. je hebt het verdiend want ik zie me vaak mooie dingen van jou langs komen. Ik ben nu ook volger geworden van jou eigen blog en doe graag mee aan je candy. Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan. groet Joke

Joukje zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers!!
Daar kan ik alleen maar van dromen.
Wat een geweldige Candy geef je weg.
Ik wil graag een gokje wagen.

Fijne zondag verder
Groetjes Joukje

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Je hebt al bijna 900 volgers! Gefeliciteerd! Ik laat wel niet altijd een berichtje achter, maar volg het wel allemaal hoor! Ik heb echt wel veel gehad aan je tips en kleurtechnieken! Dus jij ook bedankt. Wat een supergave candy! Ik doe graag mee. De candy staat op mijn blog!
Liefs, Frouwkje

alethea zei

Thanks for the chance to win!! I am now a follower and I have placed your candy in my sidebar!!! Hugs xx

Marie-Anne zei

Wat een gave candy! Dank je wel voor de kans deze te winnen.

Groetjes,

Marie-Anne

Gerrittina zei

Leuke candy. Ik doe zeker mee. Volgens mij heb ik inmiddels aan alle voorwaarden voldaan.

Ik wens iedereen veel succes.

Op naar de 1000!!

Groetjes, Gerrittina

Els Wouters zei

Hey Diny,

Ik heb je blog ontdekt nadat ik uitgenodigd ben om deel te nemen aan een copic workshop van jou in het najaar. Ik ga vast en zeker meedoen, want ik vind je werk fantastisch !!! Ooit hoop ik ook zo mooi te kunnen inkleuren. Het zou tof zijn om als beginnende "copic kleurder" een candy te winnen.

Bedankt om zoveel moois met ons te delen.

Els

Marijke zei

Hoi Diny. wat geef je toch weer een mooie candy weg!! Wij doen graag mee, volger zijn we al een hele tijd, de candy staat op ons bloggie. Heel erg bedankt en nu gaan wij duimen!!
groetjes, Marijke en Chantal

Liesbeth zei

Het zal vast goed komen met het aantal volgers, dus wil ik graag een kansje wagen op je mooie candy's.
Ga hem gelijk een mooi plekje geven op mijn blog.
gr. Liesbeth

Monique Kools zei

Wat een gave candy's. Heb ze allebei in sidebar van mijn blog gezet, met link.
Nu maar duimen ...
groetjes Monique

Colien zei

Proficiat met zoveel volgers! Helemaal terecht, want je maakt zulke mooie creaties. Je staat al een hele tijd in mijn rijtje favorieten, nu staat je candy nog extra aan de rechterkant van mijn blog. Leuk dat je ons de kans gunt om deze super-candy te laten winnen, dankjewel!
grtz.Colien

Gea zei

Hoi Diny,
Wauw, geweldige candy! Daar doe ik grqaag aan mee. Ik zal de candy gauw op mijn blog zetten!
groetjes Gea

Marion leest! zei

Hoi Diny,

Wat een mooi candy heb je weer. De eerste heb ik al gemist zie ik.

Ik kom altijd graag een kijkje nemen op je blog(s), je kaarten zijn echt supermooi.

Groeten Marion

Rosina zei

Wat een super gave candy's Diny...
ook ik doe weer heel graag een kansje wagen....Ik vind je hele mooie creatie's maakt ...vooral het
inkleuren doe zo grandioos goed.
Volger ben ik alook zichtbaar en de candy staat nu ook in mijn sidebar.....iwe weet heb ik wel heel veel geluk deze keer
lieve groetjes Rosina

Marianne zei

Prachtige candy. Bedankt Diny voor deze leuke give-aways. Ik wil graag een kansje wagen! Ik heb je link in mijn sidebar gezet en volger was ik al een hele tijd :-)
Groetjes,
Marianne

Rosalee zei

Congrats Diny on all those followers... you deserve them.
I would love to have a chance, I've done all you asked.
Thanks
Hugs, Rosalee

Detje zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers. En bedankt voor de kans om wat leuks te winnen. Helaas was ik te laat voor de eerste candy.

Groeten Detje

Katootje55 zei

Hallo Diny,

Kwam per toeval via een link op jouw
blog terecht. Gefeliciteerd met zoveel volgers!! Ben zelf beginnend blogger vanaf begin vorige maand; ben al zeer tevreden met mijn 4 volgers....
Waag graag een kansje

Groetjes, Toos

Gerrina zei

Hoi Diny, Gave Candy1 Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien, maar nu waag ik graag een kansje.
En ik blijf je natuurlijk via je blog volgen!
Grotjes, Gerrina

Prettypresents zei

Wat een super candy Diny. Volger ben ik van je blog en de candy staat in de site-bar. Bij deze waag ik graag een kansje.

Groetjes,
Nanda

Naomi zei

hoi diny,

wat een gave candy! ik doe heel erg graag weer mee!
ik ben al lange tijd volger en je blog staat ook al geruime tijd opde mijne!

groetjes Naomi

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny,

Ik heb je Candy op mijn blog staan en er bij geschreven dat je zo ontzettend mooi kan inkleuren.
Op naar de 1000 volgers.
Gaat je lukken meissie.
Lieve groetjes Lida

Moonchik zei

Супер-конфетка

StempelenmetTanja zei

Wat een mooie blog en een leuke candy zeg. Ben uiteraard ook gezellig volger geworden van je blog.

Groetjes Tanja

Linda zei

Wauw wat een mooie candy, nou super joh wat veel volgers al en nu op naar de 950. Ik was al volger, de candy staat in mijn side bar en mijn blogroll vind je helemaal onderaan mijn blog.
groetjes Linda dekker

Mardag zei

Ik ben net begonnen met de Copics en ontdek op je blog allemaal nieuwe toepassingen. Ik ben nog lang niet uitgelezen hier.

Groetjes,

Wendy

petra P. zei

Hallo Diny,

Wat super dat je al zoveel volgers hebt!
Zegt natuurlijk wel iets over het fantastische goede en leerzame blog dat je hebt!
Zou natuurlijk ontzettend graag deze mooie candy willen winnen!
Wie weet!!
Lieve groetjes, Petra

Anoniem zei

Wauw gaaf weer Diny! Ook deze keer waag ik graag weer een gokje mee hoor!Die 950 zit je vast zo,dat kan bijna niet anders met al die mooie kaarten!Ik was allang volger,dus door mij zal de teller niet extra omhogg gaan...
Groetjes van Stempelientje

Corinde's Creations zei

Prachtige werkjes maak je en wat een geweldige Candy, ik doe dan ook graag mee. Die 950 volgers ga je makkelijk halen.

Lieve groetjes, Corinde.

Tanya zei

Hi Diny
Thanks for the chance to win this awesome candy!!!! I would like to be the lucky winner :)
Linked it on my blog and I'm your follower.
Thanks!!!!

DebbieM zei

Hoi Diny,
gefeliciteerd met(al meer dan) 900 volgers! Ik doe graag mee met deze candy, ook al heb ik zelf geen blog ik ben wel volger van jouw blog. :)

Groetjes, DebbieM.

Gea zei

Hallo Diny
Wat een mooie candy geef je weg en gefeliciteerd met je 900 volgers. Ik neem een gokje op je candy gr Gea Bogema

Colien zei

Wat enorm leuk dat je nog een candy verloot,ik doe graag mee!
grtz.Colien

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik doe graag mee met deze fantastische candy! Ik volg je blog reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

willkommenbienvenuewelkom zei

Mijn blog is nog in ontwikkeling.....ik doe graag mee aan deze candy!

Unknown zei

hoi diny
wat een ontzettend gave candy geef jij weg zeg!!
ik vind je blog super en ben meteen volger geworden.
ik heb sinds kort ook mn eigen blog!!
ik doe graag mee aan deze gave verloting en nu maar duimen en hopen op een kansje:)
heel veel succes verder!!
groetjes
linn

Anoniem zei

Lovely lovely candy! Thanks for the chance to win! and I wish you good luck.
Added it to my sidebar http://kitikas.blogspot.com/ (Mr.Linky does not work)
I'm a follower.
with best wishes from the country of smiles

corryskaart zei

hoy dinie
ben komen kijken op je blog en vond het geweldig ,vandaar dat ik volger bent geworden, zal je candy op mijn blog plaatsen en zal je zeker blijven volgen
groetjes van corry

michael zei

ik ben volger geworden
leuke kaartjes
ik heb zelf geen copics, maar ik mag van mijn buurvrouw wel eens lenen
ik doe mee met de candy
en heb je plaatje op mijn blog neergezet

Patricia zei

Wat een moooie candy! Ben net volger geworden. Heb geen eigen blog maar ben wel blij dat ik mee mag doen.
Bedankt voor alle mooie creaties.

Groetjes
Patricia

Inny zei

Een prachtige candy weer, Diny!!
Volger ben ik al een tijdje en geniet regelmatig van je leuke blog!

Groetjes, Henny

Nathalie zei

Wat een mooie Candy. Daar wil ik zeker kans op maken.

Groetjes Nathalie

Ans S. zei

Wat een prachtige candy, Diny.
Ik doe graag mee.
Volgens mij heb ik aan alle voorwaarden voldaan.

Margreet zei

ook met deze mooie candy wil ik graag meedoen!
xxx Margreet

Mandy's Magnolia cards zei

ook ik wil graag een gokje wagen.
bedankt!
groetjes, Mandy

Anneke zei

Wow wat een gave candy ik doe graag mee. Ben volger en zet een bericht op mijn blog. En je staat in mijn bloglijst!
Groetjes Anneke

Unknown zei

wat een leuke candy zeg.
ik ben al volger hoef alleen nog maar het plaatje van de candy op mijn site te plaatsen.
echt super leuk


groetjes maril

Charlotte zei

Hoi Diny!
Wat een leuke candy! Spijtig dat ik te laat ben voor deel I maar ik waag mijn kans nog voor deel II.
Alle 4 puntjes heb ik inorde gebracht, nu alleen nog 'fingers crossed'...
Groetjes,
Charlotte

Inge zei

Leuk, ik doe graag mee!

x Inge

Helen zei

Hoi Diny, ik volgde je blog al een hele tijd, maar kon elke keer de volgers niet aanklikken. Vandaag is het eindelijk gelukt. Ben ook meteen bij CME volger geworden, want dat was ook nog niet eerder gelukt (ben zelf ook elke keer mijn volgers kwijt). Bedankt voor je inspiratie en mooie kaarten. Wil graag een kansje wagen voor candy nr. 2. Hij staat al in mijn sidebar en je blog staat met toeters en bellen in mijn blogroll. Op naar de ..... Groeten uit Brabant, Helen

Henny zei

Dag Diny. Leuk om mee te doen met je actie. Voor het eerst op mijn nieuwe eerste blog een candy geplaatst en het is gelukt hoor. Ik hoop dat je een kijkje komt nemen.

Groetjes Henny van Deelen.

Jessica Postema zei

Ook bij mij staat inmiddels een link op mijn net opgestarte blog. Wordt jij ook mijn 1e volger?

groetjes, en op naar de 950, Jessica.

Jolanda zei

Wauw zoveel volgers, super, daar droom ik alleen maar van. En wat een prachtige Candy, ik doe graag mee,heb nog nooit gewerkt met Copics, maar dit zou de eerste aanzet kunnen zijn. Ga zo door en er zullen vast nog veel meer volgers bijkomen

Paula (PEP) zei

Delighted to have found your blog & so thankful for all the information you provide. I've been collecting pencils & markers for the last couple of years but I only discovered artistic colouring of images 18 months ago. I've had a fascination for pencils since childhood but wasn't artistic in the drawing sense & only now am exploring the different media. The different properties of each fascinate me.
Paula (PEP)
PS - I've linked to your blog, become a Follower & included you in a Colouring Blog List.

Mieke zei

Super leuk! Ik zou ook graag meedoen. Ik ben volger en heb gelinkt naar jouw blog. xx
http://letnietopderommel.blogspot.com/

Marianne zei

Gefeliciteerd met al zoveel volgers en hopelijk komen er nog heel veel bij!!!
Ik ben volger geworden en zet de afbeelding met je link in mijn sidebar van mijn blog.
Ik zou er graag een kansje voor wagen!

Groetjes Marianne xx

Geertje zei

Wat geweldig, al meer dan 900 volgers. Maar dat is ook niet verwonderlijk, je creaties zijn altijd erg mooi. Ook je manier van kleuren vind ik erg mooi, maakt niet uit welke techniek je gebruikt. Ik heb nog nooit met copics gewerkt en zou daarom graag een gokje willen wagen. Ik zet je candy in mijn sidebar.

Groetjes Geertje

DesignwithJP zei

Hoi Diny,

Ik heb nu eerst maar is alles ingevuld door dat hier nog steeds niet alles lekker loopt kom ik dus niet aan kaarten maken ed toe maar probeer wel steeds te komen kijken geniet nog steeds van de mooie dingen die je maakt en wil graag meedoen met de prachtige candy die je weer weggeeft.
groetjes Jacqueline

Suzanne zei

Hallo Diny,

Ik kijk steeds weer mijn ogen uit als ik op de blog kom kijken. Wat een mooie dingen maak jij zeg.
Natuurlijk wil ik graag met deze Candy meedoen. De afbeelding en link staan in mijn sidebar.

Groetjes, Suzanne

Verónicacortesj zei

Felicidades por tus 900 seguidores , beautiful candy ,I love Copic . Thanks for the chance .

http://isadesigns.blogspot.com/

Groetjes,Isa

Crea-Sandra zei

Hoi Diny

Volger was ik al, je blog geeft zoveel inspiratie en prachtige technieken met Copics! Ik wil daarom wel een gokje wagen met zo'n leuke candy!
Ga zo door met je prachtige kaarten en ik zal blijven genieten van de kunstwerkjes die je maakt!

Liefs Sandra

Юляшка zei

ЗДраствуйте, тоже хочу поучаствовать в вашей конфетке, очень понравился блог, откраточки суперские!!!!!!!!! ссылочка на боковой панельке http://moyskrapik.blogspot.com/

sabine zei

Hai Diny,
Geweldig zeg bijna 950 volgers, elke keer laat je ons de mooiste copic technieken zien met een goede uitleg erg leerzaam. Bedankt voor de kans op de mooie zomer candy's.
Fijne creatieve zomer verder.

liefs sabine.

Герцогиня zei

Зlраствуйте, тоже хочу поучаствовать в вашей конфетке, очень понравился блог! ссылочка на боковой панельке http://ukaminaprisvechah.blogspot.com/

michael zei

wouw wat heeft u veel volgers!!! ik vind u kaartjes geweldig. ik hoop ook zo goed met copics te leren kleuren. groetjes michael

teautheauth zei

u4j69j3m51 u8h96d3p33 v5a97i3n36 t6n42t7f67 z1j08e6d41 b9q37k1m44